با تلاش مأموران انتظامی ممسنی، ۲ دستگاه تریلر و پژو ۴۰۵ حامل کالا‌های قاچاق با ارزش ۱۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال توقیف شد.
کد خبر: ۵۰۶۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۱ 09 October 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:سرهنگ محمد عبادی نژاد فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ممسنی گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی شهرستان از تردد ۲ دستگاه تریلر و پژو ۴۰۵ حامل کالای قاچاق مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام ایست و بازرسی‌های نامحسوس در محور‌های مواصلاتی، هر ۲ خودرو مورد نظر را در محور‌های مواصلاتی توقیف کردند.

سرهنگ محمد عبادی نژاد افزود: در بازرسی از این خودرو‌ها مقادیر زیادی کالای قاچاق شامل ۴ هزار و ۲۰۰ عدد جاکلیدی، یک هزار و ۵۰۰ عدد بروس مو، ۱۰ هزار و ۸۰۰ عدد طناب ورزشی، ۶ هزار عدد راکت بدمینتون، ۲ هزار و ۴۴۸ عدد دارت، ۲۴ هزار و ۴۵۶ عدد انواع اسباب بازی و هزار و ۹۲۰ عدد آب میوه و نوشابه خارجی قاچاق که بدون هر گونه مدارک گمرکی و قانونی بود، کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ممسنی با بیان اینکه در این خصوص ۲ نفر متهم دستگیر شدند، افزود: ارزش ریالی این محموله‌های قاچاق ۱۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار