نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: عدم تعامل میان مدیران دستگاه های مربوط به صنعت باعث شد که فارس طی سال های گذشته شاهد عقب ماندگی در این بخش مهم باشد.
کد خبر: ۵۰۴۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۶ 07 October 2017
آیت الله اسدالله ایمانی ظهر شنبه در دیدار مدیران شهرک صنعتی با بیان اینکه صنعتگران زیادی از فارس خارج شدند یادآور شد: حدود ۴ سال پیش گروهی دلال استان های دیگر به دنبال سرمایه گذاران و صنعتگران فارس می آمدند و با ارائه مشوق هایی آنها را به استانهای خود منتقل کردند.

وی تصریح کرد: جای سوال است چرا در استانی دیگر مدیران می توانند در انجام کارها تخفیف دهند اما در فارس چنین نیست.

امام جمعه شیراز تاکید کرد: عدم هماهنگی و تعامل مدیران دستگاه های مربوط به صنعت باعث بروز مشکلات و عقب ماندگی این بخش شده است.

آیت الله ایمانی افزود: زمانیکه کار یک سرمایه گذاری و فعالیت صنعتی در جایی با گذشت زمان و معطلی مواجه می شود باید بدانیم که کار از شفافیت در حال خارج شدن است.

وی ادامه داد: زمانی می توانیم سرمایه گذار و صنعتگر را جذب کنیم که همه مدیران و کارشناسان باهم و برای موفقیت نظام حرکت کنند نه اینکه هرکدام با نگاه خود مانعی برای پیشرفت شوند.

نماینده ولی فقیه در فارس یادآور شد: امروز جامعه و سرمایه گذاری به دنبال انجام آسان و سریع هستند و اگر قرارباشد در ادارات گرفتار شوند به طور حتم به جایی دیگر خواهند رفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار