نماینده شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد گفت: با تعطیل شدن کارخانه‌های آرد و آزمایش بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ کارگر بیکار شده‌اند.
کد خبر: ۵۰۴۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳ 06 October 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:در نشست فعالان اقتصادی شهرستان مرودشت که با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، محمد مهدی برومندی نماینده شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات اقتصادی شهرستان مرودشت گفت: در حال حاضر افزون بر ۱۳ سال است ۲ کارخانه بزرگ این شهر که محل بزرگ درآمد اقتصادی و اشتغالزایی بود تعطیل شده است.

وی تصریح کرد: با تعطیل شدن کارخانه‌های آرد و آزمایش بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ کارگر بیکار شده‌اند که درخواست ما توجه به این موضوع و برطرف کردن مشکلات موجود است.

برومندی اظهار کرد: شهرستان مرودشت قطب گردشگری، صنعتی، کشاورزی و انبار غله کشور است و آثار تاریخی پاسارگاد، تخت جمشید و نقش رستم سالانه ۳ میلیون بازدید کننده دارند.

وی اضافه کرد: با در نظر گرقتن ردیف بودجه بیشتر در این مورد می‌توان در زمینه گردشگری و اشتغال در این حوزه گام برداشت و شهرستان را توسعه داد.

نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد همچنین خواستار راه اندازی قطار حومه‌ای و ایستگاه راه آهن در مرودشت، ایجاد تصفیه‌خانه فاضلاب و استفاده از آن برای صنعت شد و افزود: ساخت ورزشگاه، چهاربانده کردن محور مرودشت خرامه و مرودشت و ارسنجان، گازرسانی به بخش‌های مرودشت، تکمیل جاده درودزن، اتصال مرودشت به آزاد راه شیراز به اصفهان و ساخت منطقه ویژه اقتصادی و گردشگری در این شهرستان از مطالبات به حق مردم این شهرستان است که امیدواریم مسئولان توجه ویژه در برطرف کردن مشکلات موجود داشته باشند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار