نماینده شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم توسعه گردشگری و ایجاد اشتغال در شهرستان مرودشت نیازمند اختصاص اعتبارات بیشتراست.
کد خبر: ۵۰۴۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱ 06 October 2017
تابناک فارس به نقل از صداو سیما:نماینده مردم شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی در نشست فعالان اقتصادی که با حضور دکتر لاریجانی در این شهرستان برگزار شد، گفت: این شهرستان به عنوان قطب گردشگری، صنعتی، کشاورزی و انبار غله کشور است، اما مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند.
برومندی با بیان اینکه آثار تمدنی پاسارگاد، تخت جمشید و نقش رستم سالانه ٣ میلیون بازدید کننده دارند گفت: با در نظر گرقتن ردیف بودجه بیشتر در این خصوص می‌توان در زمینه گردشگری و اشتغال در این حوزه گام برداشت و شهرستان را توسعه داد.
وی به تعطیلی بیش از ١٣ ساله 2 کارخانه آرد و آزمایش اشاره کرد و گفت: با تعطیل شدن این کارخانه ها بیش از ٢ هزار و پانصد کارگر بیکار شده اند.
نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد همچنین خواستار راه اندازی قطار حومه‌ای و ایستگاه راه آهن در مرودشت، ایجاد تصفیه خانه فاضلاب و استفاده از آن برای صنعت، احداث ورزشگاه، چهاربانده کردم محور مرودشت خرامه و مرودشت و ارسنجان، گازرسانی به بخش‌های مرودشت، تکمیل جاده درودزن، اتصال مرودست به آزاد راه شیراز به اصفهان و احداث منطقه ویژه اقتصادی و گردشگری در این شهرستان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار