در هفته هفتم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور، دو تیم آلومینیوم اراک و فجر سپاسی شیراز در اراک به میدان رفته و در خاتمه بدون رد و بدل شدن گل، زمین را ترک کردند.
کد خبر: ۵۰۳۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۳ 04 October 2017
تابناک فارس به نقل از مهر: هفته هفتم دور رفت مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور در اراک، عصر چهارشنبه با دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و فجر سپاسی شیراز در وزرشگاه ۱۵هزار نفری امام خمینی(ره) اراک پیگیری شد.

در این بازی چندین بار زمینه وارد کردن توپ در دروازه حریف برای دو تیم فراهم شد، از جمله در دقیقه ۳۹ که وضعیت کرنر موقعیتی را برای زدن گل توسط تیم آلومینیوم اراک فراهم کرد، اما با هوشیاری و حرکت به موقع دروازه بان تیم فجر سپاسی، این ضربه به گل تبدیل نشد.

نیمه اول بدون رد و بدل شدن گل و در شرایط تساوی صفر - صفر پایان یافت و در دقایق ابتدایی نیمه دوم نیز موقعیتی که می توانست برای تیم آلومینیوم اراک تبدیل به گل شود، توسط مدافعان تیم فجر سپاسی مهار شد.

در دقیقه ۶۹ این رقابت نفس گیر، منصور تنهایی بازیکن تیم آلومینیوم اراک توانست دروازه حریف را باز کند و توپ وارد دروازه فجر شد، اما این خوشحالی دیری نپایید چراکه با اعلام آفساید از سوی کمک داور، گل آلومینیوم اراک رد شد.

بازی با شرایط تساوی ادامه پیدا کرد و حتی در چهار دقیقه وقت اضافه این رقابت نیز هیچ یک از دو تیم آلومینیوم اراک و فجر سپاسی شیراز با وجود تلاش بسیار، موفق به زدن گل نشدند، بنابراین تساوی صفر - صفر نتیجه نهایی این دیدار شد.

براساس این گزارش، تنها کارت زرد این بازی توسط داور به علی مصلی نژاد، بازیکن تیم فجر سپاسی شیراز تعلق گرفت و تیم آلومینیوم اراک در این دیدار دو تعویض انجام داد.

گفتنی است امیر عرب براقی، حمیدرضا افشون، امیر فلاح و مهدی اجاقی قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

در هفته هشتم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور، تیم فوتبال آلومینیوم اراک میزبان تیم ایران جوان بوشهر خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار