دیدارهای هفته هفتم لیگ دسته یک در حال برگزاری است که اکسین البرز توانست با یک گل نساجی را شکست دهد.
کد خبر: ۵۰۳۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰ 04 October 2017

 ایسنا، دیدارهای هفته هفتم لیگ دسته یک با برگزاری پنج دیدار در حال برگزاری است. دیدار ملوان و مس رفسنجان به‌دلیل بارش شدید باران در انزلی لغو شد و به فردا موکول شد.

خونه به خونه بابل ۲ – ایران‌جوان بوشهر یک

شاگردان جواد نکونام که هفته گذشته توانسته بودند اولین شکست نفت مسجد سلیمان صدرنشین رقابت‌ها را به این تیم تحمیل کند، این هفته هم توانست پیروز از زمین بازی بیرون بیاید تا نتایج سینوسی‌اش برای یک هفته قطع شود. خونه به خونه‌ای‌ها در خانه توانستند ایران‌جوان تیم‌ هفدهم جدول رده‌بندی را با سه گل شکست دهند تا یازده امتیازی شوند. ایران‌جوان بوشهر هم با همان دو امتیاز در رده هفدهم باقی ماند. گل‌های خونه به خونه را در این دیدار محمد قاسمی‌نژاد (۴۵)، سجاد مشکل‌پور (۷۶) و روح الله باقری (۸۹) آقای گل کنونی رقابت‌ها به ثمر رساندند. تک گل ایران‌جوان را هم اویس کردجهان در دقیقه ۹۳ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

اکسین البرز یک – نساجی مازندران صفر

در تقابل مربی‌های استقلالی‌ لیگ یک، اکسین البرز در خانه به مصاف نساجی مازندران تیم سوم جدول رده‌بندی رفت. علی لطیفی و مهدی پاشازاده که از بازیکنان قدیمی استقلال هستند به ترتیب هدایت این دو تیم را برعهده دارند. این دیدار از این لحاظ که اکسین در فاصله سه امتیازی نساجی قرار داشت برای آن‌ها حائز اهمیت بود تا شاگردان لطیفی در نهایت بتوانند با یک گل از سد حریف قدرتمند خود عبور کنند. در این دیدار شاهین شفیعی در دقیقه ۳۰ تک گل اکسین را به ثمر رساند.

نتایج دیگر دیدارهای این ساعت به شرح زیر است:

شهرداری تبریز صفر – ماشین‌سازی تبریز یک

آلومینیوم اراک صفر – فجر سپاسی صفر

برق جدید شیراز ۲ – صبای قم یک

گل‌ها: مجید جلالی‌فر (۱۶) و حمید نوری (۸۲) برای برق جدید و امید ابوالحسنی (۴۰) برای صبا

گل‌گهر سیرجان صفر - بادران تهران صفر

دیدار شهرداری ماهشهر – مس کرمان در حال پیگیری است.

ادامه دارد...

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار