معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز گفت: هیچ‌یک از پروژه‌های عمرانی شهرداری در شیراز متوقف نشده اما روند کار در بعضی پروژه‌ها کند است.
کد خبر: ۵۰۱۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴ 28 September 2017
آرش فرج‌زاده گفت: بعد از حضور شورای پنجم هیچ دستوری از سوی مدیریت شهری مبنی بر توقف پروژه‌های عمرانی در شیراز صادر نشده است.

فرج‌زاده گفت: تمام تلاش مجموعه شهرداری تداوم اجرای پروژه‌های عمرانی است و کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا هم بررسی پروژه‌ها را در دستور کار دارد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز با بیان اینکه در شش ماه نخست امسال میزان وصولی مطالبات شهرداری نزدیک به 50 درصد حد مورد انتظار بوده است، گفت: کاهش سطح درآمد شهرداری، بر پروژه‌های عمرانی هم تاثیرگذار خواهد بود.

او یکی از نگرانی‌های شهرداری شیراز را عمل نکردن بانک‌ها به تعهدات مالی دانست و گفت: طی 6 ماه گذشته بانک‌ها در موضوع پرداخت تسهیلات و ایجاد ال‌سی، اقدامی انجام نداده‌اند؛ نیامدن این اعتبارات به سیستم شهرداری قطعا از سرعت امور خواهد کاست اما روند پروژه‌ها متوقف نخواهد شد.

فرج‌زاده با بیان اینکه بخش مهمی از پروژه‌های عمرانی شهرداری نیمه تمام است، گفت: پروژه‌های شهرداری شیراز بین 20 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل باید اعتبارات لازم به آنها تزریق شود.

معاون فنی شهرداری شیراز گفت: برای ادامه روند اجرایی حدود 400 پروژه نیاز به تامین مصالح ساختمانی مورد نیاز و در مورد 240 پروژه نیاز به تامین تجهیزات و ماشین‌آلات داریم.

فرج‌زاده در عین‌حال با اشاره به اینکه طی سال‌های اخیر شاهد افزایش فعالیت‌های عمرانی در شهرداری شیراز بوده‌ایم، گفت: شهرداری شیراز در کشور و بعد از شهرداری تهران به لحاظ بودجه و پروژه‌های عمرانی رتبه دوم را در اختیار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار