فروشندگان البسه مشکی منقوش به نماد‌های ضددینی و مذهبی تحت پیگرد پلیس فارس قرار می‌گیرند.سرهنگ جوکار افزود: در روز‌های منتهی به ایام محرم مشاهده شده است که توسط برخی افراد ناآگاه یا سودجو در برخی دستفروشی‌ها یا مغازه‌ها اینگونه البسه به فروش رسیده است.
کد خبر: ۵۰۰۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۸ 27 September 2017
سرهنگ جوکار رییس اداره نظارت براماکن عمومی پلیس فارس گفت: به عرضه کنندگان پوشاک خارجی قاچاق با رنگ مشکی تحت عنوان لباس محرمی منقوش به تصاویر ضدمذهبی و موهن و حتی حاوی تصاویر نماد‌های گروه‌های شیطان پرستی هشدار داد.
سرهنگ جوکار افزود: در روز‌های منتهی به ایام محرم مشاهده شده است که توسط برخی افراد ناآگاه یا سودجو در برخی دستفروشی‌ها یا مغازه‌ها اینگونه البسه به فروش رسیده است.

پلیس از کسبه شریف و مردم آگاه شیراز خواست درصورت مشاهده اینگونه موارد با سامانه پیام گیر اداره نظارت براماکن عمومی پلیس فارس به شماره ۰۷۱-۲۱۸۳۶۲۰ تماس حاصل فرمایند.

شایان ذکراست تعداد زیادی از اینگونه لباس‌ها در طرح‌های پاکسازی صنوف طی ۲ ماهه اخیر از سطح بازار جمع آوری شده و بعضی از این فروشگاه‌ها در سطح شهر شیراز و شهرک‌های اقماری اطراف شهر که دارای تکرار تخلفات بودند پلمپ و یا اخطار تعطیلی دریافت نموده و با اخذ تعهد اعمال قانون شده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار