تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) اعتقاد دارد كه هم‌اكنون یک زیارت آسان و بدون دغدغه در شیراز دشوار است و تا رسیدن به نقطه مطلوب برای تسهیل شرایط برای زائران این حرم‌ها فاصله داریم.
کد خبر: ۵۰۰۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲ 26 September 2017
تابناک فارس به نقل از ایکنا: آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب، تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) امروز، ۴ مهرماه در دیدار با اسماعیل تبادار، استاندار فارس با اشاره به طرح توسعه ۵۷ هکتاری مصوّب حرم مطهر شاهچراغ(ع) گفت: این طرح برای اجرایی شدن با موانعی رو‌به‌رو شده که باید آن‌ها را برطرف کرد.

وی ادامه داد: با توجه به هم‌جواری حرم‌های مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، حضرت سیدمیر محمد(ع) و حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) دسترسی آسان به این حرمین برای زائران ضرورت دارد و هدف ما ارائه خدمات مطلوب و مناسب به زائران حرم‌های مطهر در شیراز است. هم‌اكنون یک زیارت آسان و بدون دغدغه در شیراز دشوار است و تا رسیدن به نقطه مطلوب برای تسهیل شرایط برای زائران این حرم‌ها فاصله داریم.

آیت‌الله دستغیب اظهار كرد: زائران سومین حرم اهل‌بیت(ع) برای رسیدن به جایگاه واقعی خود نیازمند امکاناتی از جمله زائرسراهای ارزان‌قیمت هستند که امید است با همکاری حضرتعالی و مجموعه استانداری در اجرایی کردن این امر مهم گام‌های موثری برداشته شود.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری، همچنین با تأکید بر گسترش آبادانی و عمران استان گفت: استان فارس ظرفیت‌ها و سابقه تاریخی مورد توجهی دارد و باید از لحاظ عمرانی در جایگاه شایسته‌ای قرار گیرد.

وی با اشاره به سابقه مذهبی و تاریخی استان فارس و نقش این استان در اتفاقات تاریخی بزرگی مانند انقلاب و هشت سال دفاع مقدس افزود: باید عمران و آبادی استان فارس در تمام ابعاد گسترش یابد، چرا که کارهای تک بعدی ایجاد نارضایتی در برخی از بخش‌ها می‌کند.

آیت‌الله دستغیب یادآور شد: حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) یکی از ظرفیت‌های این استان است که باید به آن توجه ویژه کرد و موانع در مسیر توسعه و آبادی حرم مطهر این امامزاده جلیل‌القدر را رفع كرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار