مدیر آموزش‌وپرورش لارستان بابیان اینکه تمام مدارس این شهرستان حداقل دارای یک کلاس هوشمندسازی شده هستند، گفت: موضوع راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان در این شهرستان در حال پیگیری است.
کد خبر: ۵۰۰۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱ 26 September 2017
تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان:محمد فیاض‌پوربا تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و آرزوی موفقیت برای دانش‌آموزان و فرهنگیان، اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید در سطح لارستان ۲۳ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف مشغول به علم‌آموزی هستند.
وی بابیان اینکه ۲۸۵ مدرسه در لارستان پذیرای دانش‌آموزان است، افزود: درمجموع بیش از ۸۰۰ کلاس درس برای بهره‌گیری دانش‌آموزان آماده‌سازی شده است.
معاون مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید، نزدیک به ۱۰۰ نیروی جدید که اغلب بومی منطقه لارستان هستند، جذب آموزش‌وپرورش لارستان شده‌اند.
این مسؤول از بازسازی حدود ۴۰ کلاس درس پیش از آغاز سال تحصیلی خبر داد و افزود: تمام مدارس لارستان حداقل دارای یک کلاس هوشمندسازی شده هستند.
وی ادامه داد: آموزش‌وپرورش لارستان بخش‌های صحرای باغ، بنارویه و مرکزی را تحت پوشش دارد و سایر بخش‌های این شهرستان همچون اوز، بیرم و جویم دارای ادارات مستقل آموزش‌وپرورش هستند.
فیاض‌پور درباره زمان تحقق وعده وزیر گذشته آموزش‌وپرورش در سفر به لارستان در خصوص راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان در این شهرستان گفت: باوجود پیگیری‌های زیاد، هنوز به استان فارس شعبه جدیدی از دانشگاه فرهنگیان مجوز داده نشده و همچنان با حمایت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرمانداری ویژه لارستان این خواسته به‌حق دنبال خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار