ترامپ روز سه شنبه تصاویر ویدیویی از مک کین را منتشر کرد و در توئیتر نوشت: این تعداد اندکی از کلیپ های جان مک کین است که درباره لغو و جایگزینی اوباماکر صحبت می کند. آه، او عوض شده – چرخشی کامل از سال ها حرف زدن [درباره لغو اوباماکر].
کد خبر: ۴۹۹۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲ 26 September 2017
به گزارش تابناک : ترامپ گفته که مک کین پس از سال ها صحبت درباره لزوم تغییر لایحه بهداشت و درمان باراک اوباما رئیس جمهوری سابق آمریکا موسوم به اوباماکر حالا تغییر نظر داده است.
ترامپ روز شنبه همه در یک حمله دیگر به مک کین در توئیتر نوشت: دموکرات با خنده می گویند که مک کین یک «لحظه شجاعت» داشت. این را به مردم آریزونا که فریب خورده اند بگویید.
مک کین سناتور ایالت آریزوناست. 
سناتور برنی سندرز در مقابل حملات ترامپ از مک کین دفاع کرد و گفت: نمی فهمم که فردی مثل ترامپ چگونه می تواند به یک قهرمان آمریکایی حمله کند. 
لیندسی گراهام که خود یکی از طراحان لایحه بهداشت و درمان جمهوری خواهان است، مواضع مک کین را پذیرفت و اظهار داشت: مک کین مایل بوده برای این کشور بمیرد و او می تواند به هر روشی که می خواهد رای بدهد و این برای من مساله ای نیست.
سنای آمریکا که تحت تسلط حزب جمهوری خواه است تا 30 سپتامبر (هشت مهر) فرصت دارد لایحه پیشنهادی جمهوری خواهان موسوم به «کسیدی- گراهام» را با اکثریت 51 رای به تصویب برساند. 
مک کین با این لایحه مخالفت کرده است. علاوه بر این، سناتور «رند پال» و «سوزان کالینز» گفته اند که به آن رای منفی خواهند داد. 
مک کین پیش تر هم به یک لایحه پیشنهادی جمهوری خواهان برای جایگزین کردن اوباماکر رای منفی داده بود.
دونالد ترامپ به شدت بر لغو طرح اوباماکر مصر بوده و از جمهوری خواهان آمریکا خواسته است به وعده های خود در مورد لغو این طرح و جایگزینی آن با طرحی جدید، عمل کنند.






منبع : ایرنا 
برچسب ها: مک کین ، دونالد ترامپ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار