کارگروه داخلی اشتغال در شرکت شهرک‌های صنعتی فارس راه اندازی شد.
کد خبر: ۴۹۹۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱ 26 September 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:احد فتوحی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس در جلسه با مدیران و کارکنان معاونت برنامه ریزی شرکت اظهار کرد: کارگروه داخلی اشتغال با هدف اجرایی کردن تفاهم نامه‌های اشتغال زایی با کمیته امداد امام خمینی و بنیاد شهید و تربیت نیروی متخصص و ماهر برای صنایع راه اندازی شده است.
 
وی تصریح کرد: این کارگروه به منظور کمک به تامین نیروی فنی و متخصص و آموزش دیده برای واحد‌های صنعتی در آستانه بهره بردار و نیز فعال کردن تفاهم نامه‌های اشتغالزایی تشکیل خواهد شد.
 
احد فتوحی بیان کرد: در این تفاهم نامه‌ها مشوق‌های مناسبی مانند اعمال معافیت‌های مالیاتی، پرداخت بخشی از هزینه‌های بیمه کارگران و نیز حقوق و دستمزد توسط این نهاد‌ها در نظر گرفته شده که می‌تواند ظرفیت خوبی برای واحد‌های صنعتی باشد.
 
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس ادامه داد: صنعتگران می‌توانند از این مشوق‌ها برای ایجاد اشتغال پایدار استفاده کنند.
 
وی با بیان اینکه بزودی طرح آموزش فنی و مهارتی نیروی ماهر با همکاری دانشگاه‌ها و فنی و حرفه‌ای در استان اجرا می‌شود، ادامه داد: این طرح بزودی اجرایی و تلاش می‌شود گام‌هایی در زمینه ایجاد اشتغال و حرکت رو به رشد صنعت برداشته شود.
 
فتوحی، از اولویت‌های اصلی این شرکت، ارائه خدمات مناسب به سرمایه گذاران و صنعتگران مستقر در شهرک‌ها و نواحی استان برشمرد و افزود: باید با اصلاح و بازنگری برخی فرآیندها، روند واگذاری زمین با کمترین روند اداری و در حداقل زمان با بالاترین دقت انجام شود.
 
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس بیان کرد: پیگیری و نظارت بر روند مراحل مختلف امور سرمایه گذاران از واگذاری تا بهره برداری و رفع مسائل و مشکلات آن‌ها به منظور تسریع در بهره برداری و ایجاد اشتغال پایدار ماموریت مهم حوزه معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت است.
 
وی اضافه کرد: در زمینه رفع موانع برخی مسائل برون سازمانی نظیر اختصاص تسهیلات بانکی نیز مواردی رصد و پیگیری می‌شود تا صنعتگران با دغدغه کمتری مواجه شوند.
 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار