رئیس ســازمان دانش‌آموزی فارس از الکترونیکی شدن سامانه ثبت نام ســرویس مدارس در شــیراز خبر داد.
کد خبر: ۴۹۹۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰ 25 September 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:محسن کلاری رئیس ســازمان دانش‌آموزی فارس گفت: این سامانه برای نخستین مرتبه است که در کشور افتتاح شده و اولیاء دانش‌آموزان شــیرازی می‌توانند از این سامانه استفاده کنند.

وی افزود: اولیاء دانش‌آموزان می‌توانند با مراجعه به ســایت الکترونیکی www.shirazs.ir علاوه بر اینکه دانش‌آموزان خود را ثبت‌نام می‌کنند از خدمات این ســامانه پرداخت الکترونیکی اســتفاده کنند و اقساط سرویس مدرسه فرزندشــان را به صــورت غیر حضوری بپردازند.

به گفته وی در ســال‌های گذشــته تنها با مراجعه حضوری به بانک امکان پرداخت وجه ســرویس مدرسه برای اولیاء وجود داشت، اما امسال این مشکل برطرف شده و وجوه سرویس مدارس به شکل غیرحضوری و از طریق درگاه‌های اینترنتی و خودپرداز‌های بانک‌ها نیز قابل پرداخت است.

کلاری با بیــان اینکه با راه‌اندازی این ســایت الکترونیکی مشــکلات ســرویس مدارس دانش‌آموزان برطرف شده است، ادامه داد: مشــکلاتی که ســال‌های گذشته با بازگشایی مدارس در این زمینه وجود داشت به بهترین شکل برطرف شد.

وی با اعلام اینکه امســال پیش‌بینی می‌شــود بیش از ۱۲۰ هزار دانش‌آموز در شــیراز از ســرویس مدارس اســتفاده کنند، اظهار داشت: جابه‌جایــی این تعداد دانش‌آمــوز از طریق ۹ هزار خودرو با مدیریت شــرکت خصوصی انجام می‌شــود که تلاش داریم بــا همکاری این شرکت‌ها جابه‌جایی دانش‌آموزان با کمترین حادثه همراه باشد.

رئیس ســازمان دانش‌آموزی فارس به پایش و کنترل دقیق رانندگان اشاره می‌کند و بیان کرد: امسال نیز مانند سال گذشــته با تعداد کمی سرویس مدرسه روبه‌رو هســتیم که از شرکت‌های متولی خواسته شــده است برای برطرف شدن این مشکل نسبت به جذب راننده سرویس اقدام کنند.

کلاری گفت: ســامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۳۲۶۲ برای انتقال پیشنهادات و نظرات والدین درباره عملکرد ســرویس مدارس راه‌اندازی شــده اســت که موارد شکایت به شکل جداگانه توســط متولیان امر به بخش انجمن اولیاء و مربیان ارســال و برای بررســی و برطرف شدن آن توســط بخش اجرایی در اسرع وقت اقدام می‌شود.

رئیس ســازمان دانش‌آموزی فارس تصریح کرد: امسال از ۲ سامانه در سرویس مدارس استفاده می‌شود که یکی از آن‌ها زمانی که ســرویس به فاصله ۳۰۰ متری منزل دانش‌آموز می‌رسد با آلارم به دانش‌آموز خبر می‌دهد و دیگر نیازی به منتظر ماندن دانش‌آموز در خیابان نیســت.

وی افزود: همچنین ســامانه دیگری را برای رهگیری مسیر ســرویس توسط والدین راه‌اندازی کرده‌ایم که در خودرو‌ها به صورت رایگان نصب شده است و برای خانواده‌های علا‌مند به استفاده از این سامانه هزینه دارد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار