همایش بزرگ امران به معروف و ناهیان از منکر شهرستان اقلید امروز به همت بسیج دانشجویی این شهرستان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۴۹۹۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 25 September 2017
تابناک فارس به نقل از فارس: همایش بزرگ امران به معروف و ناهیان از منکر  با حضور شورای امر به معروف و نهی از منکر پایگاه‌های بسیج، مسؤولان شهرستانی و مدیران دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید برگزار شد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی اقلید در این همایش با بیان اینکه امام حسین (ع)، امام امر به معروف و نهی از منکر است، از اهمیت این فریضه الهی سخن گفت.

حجت‌الاسلام امیر علی‌پور عنوان داشت: حادثه کربلا و قیام عاشورا تنها به یک نیم روز خلاصه نمی‌شود.

وی بیان کرد: امام حسین (ع) در کربلا با سه گروه عاطفیون، سیاسیون و استدلالیون روبه‌رو بود که برای هدایت هر گروه، به روش خاص و متناسب با آن به امر به معروف و نهی از منکر می‌پرداخت.

علی پور تصریح کرد: با الگو گرفتن از امام حسین (ع) باید برای احیای امر به معروف و نهی از منکر، متناسب با مکان، زمان و موقعیت برخورد و اقدام کرد.

به گزارش فارس، همایش بزرگ امران به معروف و ناهیان از منکر، به همت بسیج دانشجویی اقلید و همکاری دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار