نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز، از وزیر کشور خواست که تکلیف شهر شیراز را در بحث صدور حکم برای شهردار این کلانشهر مشخص کند.
کد خبر: ۴۹۹۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰ 25 September 2017
تابناک فارس به نقل از ایرنا: ابراهیم صبوری  در دهمین جلسه این شورا افزود: از زمان انتخاب شهردار شیراز توسط شورای شهر بیش از یک ماه می گذرد اما به رغم اینکه وزارت کشور می بایست ظرف 10 روز نظر خود را در این مورد اعلام می کرد با گذشت یک ماه هنوز هیچ پاسخی داده نشده است.
وی ادامه داد: تقاضای من از وزیر کشور این است که هرچه زودتر وضعیت شهر شیراز را در این زمینه مشخص کند چرا که این وضعیت به هیچ عنوان به نفع کلانشهر شیراز نیست.
او اظهار کرد: گرچه سرپرست شهرداری و پرسنل خدوم شهرداری مشغول خدمات رسانی به شهروندان هستند اما ادامه این شرایط و مشخص نشدن تکلیف شهرداری شیراز به هیچ عنوان به نفع مردم و شهر شیراز نیست.
صبوری همچنین از رسانه ها درخواست کرد که شورا و شهرداری شیراز را در ابتدای راه حمایت کنند تا در روند خدمت رسانی به مردم شیراز خللی ایجاد نشود و فرآیند توسعه شهر شیراز با سرعت تمام ادامه یابد.
منتخبان مردم شیراز در شورای پنجم این شهر در آخرین مرحله از بررسی صلاحیت های داوطلبان راه یافته به فرایند انتخاب شهردار این کلانشهر شامگاه شنبه 28 مردادماه با رای گیری مخفی، عبدالحمید معافیان را به عنوان گزینه مورد نظر خود برای تصدی این مسئولیت برگزیدند. 
بنا بر نتیجه اعلام شده شمارش آرای مخفی منتخبان شورای شهر پنجم شیراز، معافیان 13 رای از 13 عضو این شورا را به دست آورد.
از 13 عضو شورای اسلامی شهر شیراز در دوره پنجم، 12 نفر از فهرست انتخاباتی امید (اصلاح طلبان) و یک نفر از فهرست انتخاباتی اصولگرایان با رای مردم به این شورا راه یافتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار