کد خبر: ۴۹۹۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱ 01 October 2017
احد فتوحی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در نشست شورای معاونان و مدیران شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به اینکه بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ قرارداد سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی فارس منعقد شده و ۲ هزار و ۶۰۰ واحد آن به بهره‌برداری رسیده، گفت: در حدود ۲ هزار و ۹۰۰ واحد صنعتی در حال ساخت است.


وی بیان کرد: از تعداد ۲ هزار و ۶۰۰ واحد صنعتیو اشتغال ۳۱ هزار نفر در مرحله بهره‌برداری در حدود ۲ هزار و ۹۰۰ واحد صنعتی در مرحله ساخت و ساز است، که از مهم‌ترین اولویت‌ها رصد واحد‌های صنعتی در حال ساخت و ساز و بهره‌برداری از این طرح‌ ها است.


فتوحی با بیان اینکه توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها رسالت‌های اصلی شرکت‌ های شهرک‌ های صنعتی فارس است، افزود: موضوعاتی از جمله تعیین تکلیف قرارداد‌های راکد، بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام و تکمیل ظرفیت واحد‌های تولیدی در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اجرایی می‌شود.


مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تصریح کرد:با راه اندازی مجدد واحد‌های صنعتی راکد  بهره‌برداری از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی این واحده ها فراهم شده، که باید با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی زمان مناسب برای ایجاد اشتغال و ارتقاء تولید استفاده شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار