مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس از افتتاح ۲ طرح فنی صدا و سیما و دریافت صدا و تصویر دیجیتال در بیش از ۹۱ درصد جمعیت استان خبر داد.
کد خبر: ۴۹۸۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱ 24 September 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سهرابی مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس اظهار کرد: برای تجهیز ۲ فرستنده رادیو و تلویزیون شهر آباده و بخش مزایجان شهرستان بوانات یک میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.

وی ادامه داد: با راه اندازی چهارمین فرستنده تلویزیونی در شهرستان بوانات ۱۰ روستا و بخش‌های بوانات، شبکه‌های دیجیتال را با کیفیت دریافت می‌کنند.

سهرابی با اشاره به یکسان سازی فرکانس رادیو فارس و رادیو ایران به عنوان طرح ابتکاری مرکز فارس بیان کرد: ایستگاه رادیو موج متوسط آباده به عنوان اولین ایستگاه بهره‌مند از این فناوری راه اندازی شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس با اشاره به اینکه شهروندان می‌توانند با فرکانس ۶۶۶ کیلوهرتز برای رادیو فارس و ۵۵۸ کیلوهرتز برای رادیو ایران از این طرح بهره‌مند شوند، اضافه کرد: هم استانی‌ها با این فرکانس‌های جدید در داخل و خارج از شهر و بدون تغییر فرکانس، می‌توانند شبکه‌های رادیویی را با کیفیت‌تر از قبل بشنوند.

وی با اشاره به وجود بیش از ٤٥٠ ایستگاه با ٢ هزار فرستنده برای ارائه صدا و تصویر مطلوب به مردم فارس تصریح کرد: با تعامل و بهره گیری از امکانات و ظرفیت ها به دنبال زیر پوشش قرار دادن همه نقاط استان هستیم.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار