جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس از تامین نظم و امنیت در ایام ماه محرم در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۴۹۸۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹ 23 September 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:سرهنگ علی ذوالقدری جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: با راه اندازی قرارگاه محرم در حرم مطهر شاهچراغ (ع) از همه ظرفیت‌ها برای تأمین نظم و امنیت در ایام محرم استفاده خواهد شد.

وی افزود: نیروی انتظامی استان فارس همگام با شهروندان در پاسداری از اهداف و ارزش‌های والای اسلامی و برقراری نظم و امنیت مطلوب با مشارکت همیاران محرم و سایر نهاد‌های اجتماعی بویژه هیأت‌های مذهبی وظایف قانونی خود را در راستای اهداف و ماموریت‌های این نیرو در ایام ماه محرم انجام خواهد داد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس با اشاره به تشکیل ستاد امنیت محرم، اظهار کرد: پلیس به منظور برقراری نظم و امنیت مناسب برای شهروندان در این ایام قرارگاه نظم و امنیت را راه اندازی کرده و به همین منظور ضرورت دارد شهروندان با مشاهده هرگونه موارد مشکوک از طریق سامانه ۱۱۰ پلیس را مطلع کند.

وی بیان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده تعدادی از شهروندان درقالب یاوران محرم به پلیس معرفی خواهند شد تا با لباس‌های مشخص برای حفظ نظم و امنیت با پلیس همکاری لازم را انجام دهند.

سرهنگ ذوالقدری تصریح کرد: در این ایام که مردم برای عزاداری سالار شهیدان تا پاسی از شب در خیابان‌ها حضور دارند، نیروی انتظامی با استفاده از مأموران محسوس و نامحسوس تلاش می‌کند امنیت مطلوب را برای شهروندان و سوگواران حسینی برقرار کند.

جانشین فرماندهی انتظامی فارس با تاکید بر نقش مهم همیاران محرم برای تامین نظم و امنیت این ایام تصریح کرد: وظیفه همیاران محرم تلاش برای برگزاری منظم مراسم مذهبی، حفظ ارزش‌ها، برنامه‌ریزی به منظور پیشگیری از وقوع جرائم و تخلفات اجتماعی است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار