نخستین سینمای کودک ونوجوان درکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سپیدان افتتاح شد.
کد خبر: ۴۹۸۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹ 23 September 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: نخستین سالن سینمای تخصصی کودک و نوجوان شهرستان سپیدان با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس، و مسئولان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افتتاح شد.

فرهاد جهانخواه معاون فرماندار سپیدان در این مراسم بر حمایت از طرح‌های فرهنگی تأکید کرد و گفت: وجود کتابخانه سیار روستایی در سپیدان ضروری است.

زهرا افتخاری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس نیز گفت: تاکنون در شش شهرستان استان فارس سینما کانون به بهره برداری رسیده و کودکان مهمانان اصلی کانون و سینما خواهند بود.

وی افزود: اگر بچه‌ها در کانون با مسائل اجتماعی آشنا شوند در آینده بسیار موفق‌تر خواهند بود.

افتخاری، کانون پرورش فکری را یکی از اصلی‌ترین مراکز فرهنگی و هنری کشور برشمرد و ادامه داد: کانون پرورش فکرى کودکان و نوجوانان در سال‌های گذشته، با ساخت فیلم‌های خوب و ارزشی، به‌عنوان اصلی‌ترین تولیدکننده فیلم‌های کودک و نوجوان مطرح بوده و هست.

مدیر کل کانون فارس هم افزایی همه سازمان‌های فرهنگی و هنری را خواستار شد و بیان کرد: کانون با اجرای فعالیت‌های مختلف به شیوه غیر مستقیم و با توجه به علاقه مندی اعضا به حضور در فعالیت ها، نقش مهمی را در پرورش استعداد‌های کودکان و نوجوانان ایفا می‌کند و دراین راه با توسعه و ترویج فعالیت کتابخوانی، به گسترش فرهنگ مطالعه در بین کودکان و نوجوانان اهتمام ویژه دارد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار