فرمانده انتظامی فارس با تأكید بر استفاده از همه ظرفیت‌های موجود برای برگزاری هرچه بهتر مراسم عزاداری ایام محرم، گفت: فرماندهی انتظامی استان فارس برای تأمین امنیت ایام محرم آمادگی كامل دارد.
کد خبر: ۴۹۸۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹ 23 September 2017
سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده نیروی انتظامی فارس با تسلیت ایام محرم افزود: اهداف بلندی در حوزه نهضت عاشورایی نهفته است و در فرهنگ عاشورایی به ما تاکید شده که باید انحرافات را از جامعه اسلامی دور کنیم.

وی گفت: در عزادار‌ی‌‎ها باید با ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی بر تعداد طرفداران فرهنگ تشیع بیفزاییم و این تنها با معرفی فرهنگ اسلام راستین امکان‌پذیر است و با این اقدام نیرنگ و اهداف شوم دشمنان را دور می‏‌کنیم.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: به‌كارگیری چندین هزار نیروی پلیس، گشت های خودرویی، موتورسوار و پیاده در راستای تامین امنیت شهروندان و سوگواران اباعبدالله حسین (ع) در این ایام از برنامه های پلیس فارس است.

گودرزی تأكید كرد: پلیس علاوه بر استفاده از ظرفیت های نیروهای خود، از همیاران محرم و پلیس افتخاری نیز برای برقراری امنیت در این ایام استفاده خواهد كرد.

وی با اشاره به تشكیل ستاد امنیت محرم، اظهار كرد: پلیس فارس به منظور برقراری امنیت مناسب برای شهروندان در این ایام قرارگاه نظم و امنیت را راه‌اندازی كرده و از تمام توان خود برای رسیدن به اهداف مدنظر استفاده می‌كند.

این مقام انتظامی در خصوص دیگر اقدامات برای پیشگیری از وقوع جرم، گفت: سرقت منازل از جمله فعالیت‌های مجرمانه در این ایام است كه حضور گشت‌های نامحسوس و ایست و بازرسی‌های سطح شهر برای جلوگیری از این‌گونه حوادث است.

گودرزی با بیان اینكه حركت هیئت‌های عزاداری نباید باعث بروز مشكلات برای مردم شود، گفت: استفاده از كتل، علم و طبل‌های بزرگ كه باعث ایجاد ترافیك و صداهای بلند می‌شود، ممنوع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار