رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، عدم ماندگاری در روستاها را نتیجه بی‌توجهی به اشتغال روستاییان برشمرد.
کد خبر: ۴۹۷۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 23 September 2017
تابناک فارس به نقل از فارس: محمدرضا رضایی در نشست با اعضای شورای اسلامی بخش کردیان که به منظور بررسی مسائل روستاهای این بخش برگزار شد، اظهار داشت: مجلس و شوراها با رأی مردم انتخاب می‌شوند و باید در راستای حل مشکلات مردم قدم بردارند.

وی با بیان اینکه بزرگترین خدمت رضایتمندی مردم است، گفت: هرچند با وجود کمبود اعتبارات همه مشکلات را نمی‌توان حل کرد اما باید جوابگوی اعتماد مردم بود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به بحران تعطیلی و یا روند کند احداث پروژه‌های عمرانی در کشور، بیان کرد: امروز برخی از پروژه‌های عمرانی در کشور از طریق فروش درآمدهای آینده کشور انجام می‌شود.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی از اختصاص درصدی از درآمد مالیات بر ارزش افزوده به دهیاری‌ها و شهرداری‌ها خبر داد و افزود: درآمد دهیاری‌ها و شهرداری‌های خرد با این مصوبه نزدیک به ۳ برابر افزایش خواهد یافت.

رضایی عدم ماندگاری در روستاها را نتیجه توجه نکردن به اشتغال روستاییان دانست و افزود: سیاست عدم توجه به اشتغال عامل مهاجرت روستاییان به شهرها به منظور ارتزاق شده است.

وی از اجرای چهار طرح آبخیزداری در شهرستان جهرم خبرداد و گفت: طرح‌های آبخیزداری گلدامچه٬ دنیان٬ سیستان و فتح‌آباد در جهرم در حال اجرا است که در اشتغال و جلوگیری از مهاجرت روستاییان نقش بسزایی دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار