سرمربی فجر شهید سپاسی گفت:بازی سختی در مقابل ایران جوان داریم و این را به خوبی می‌دانیم که همیشه جنوبی‌ها فوتبال را به خوبی درک و فوتبال را می شناسند. اما ما هم فجر سپاسی هستیم و در مقابل هر تیمی آماده و برای پیروزی به میدان می رویم
کد خبر: ۴۹۷۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 23 September 2017
تابناک فارس به نقل از فارس نیوز:علی کلانتری در گفت‌وگویی، در رابطه با بازی روز تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز مقابل ایران جوان بوشهر در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، گفت: خدا را شکر ما تمرینات خودمان را بعد از پیروزی و اتفاقاتی که در بازی با خونه به خونه بابل برایمان رخ داد تمرینات خود را به طور منظم برگزار کردیم و تمام بچه‌های ما چه از نظر روحی و چه از نظر سلامتی در آمادگی کاملی به سر می‌برند.
وی در ادامه، گفت: ما روز یکشنبه بازی سختی در مقابل ایران جوان بوشهر داریم و این را به خوبی می‌دانیم که همیشه جنوبی‌ها فوتبال را به خوبی درک و فوتبال را می شناسند. تیم ایران جوان یکی از تیم‌های خوب لیگ امسال است اما ما هم فجر سپاسی هستیم.

سرمربی فجر شهید سپاسی، گفت: تیم فجر هم این آمادگی را دارد که در لیگ در مقابل هر تیمی به خوبی بازی کند و انشاءالله می‌رویم که با یک بازی خوب و تماشاگرپسند سه امتیاز این بازی را بگیریم و شرایط خودمان را در جدول لیگ بهتر کنیم.

کلانتری همچنین در مورد اتفاقات هفته قبل در بازی با خونه به خونه بابل که آیا باشگاه شکایت کرده‌اند یا خیر، گفت: من اطلاعی از این موضوع ندارم و قطعاً باشگاه شکایت کرده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار