فرماندار سروستان در جلسات استانی و شهرستانی اعلام کرده که به هیچ وجه اجازه ساخت استخر سرپوشیده توسط بخش خصوصی را تا زمانی که به عنوان فرماندار این شهرستان باشم نخواهم داد.
کد خبر: ۴۹۷۶۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 22 September 2017
تابناک فارس به نقل از سروستان ما:سیدعلاءالدین کراماتی؛فرماندار سروستان طی دو سه هفته اخیر در جلسات استانی و شهرستانی اعلام کرده که با ساخت استخر سرپوشیده در این شهرستان توسط بخش خصوصی شدیدا مخالف است.

وی دلیل مخالفت خود را تعهد دولت نسبت به ساخت این مجموعه ورزشی اعلام کرده و اظهار داشته که به هیچ وجه اجازه ساخت استخر سرپوشیده توسط بخش خصوصی را تا زمانی که به عنوان فرماندار این شهرستان باشم نخواهم داد.

این مخالفت صریح نماینده عالی دولت در این شهرستان در حالی رخ می دهد که طی 5 سال گذشته هیچ پروژه عمرانی، فرهنگی در سروستان توسط دولت اجرا نشده است.

خاطر نشان می شود اول فروردین ماه سال جاری  یکی از سرمایه گذاران بخش خصوصی که بومی سروستان می باشد مراحل مقدماتی ساخت مجموعه ورزشی-تفریحی پدیده سرو را آغاز نموده که با موافقت و اعلام حمایت ضمنی فرماندار، شورای اسلامی شهر، شهردار، ناحیه مقاومت بسیج و عموم مردم این شهرستان قرار گرفته و علیرغم گذشت حدود شش ماه از پیگیری روند اداری آن در سطح استان و شهرستان و هزینه کرد بیش از یک میلیارد ریالی سرمایه گذار این پروژه به نظر می رسد مخالفت فرماندار سروستان در وضعیت مالی دولت یازدهم و احتمالا دوازدهم توجیح روشنی نداشته باشد.

حال باید دید واکنش سرمایه گذار این پروژه و به ویژه مردم این شهرستان با این مخالفت شدید نماینده عالی دولت در سروستان چه خواهد بود؟
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار