نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۳ هزار تن قیر به منظور بهسازی معابر روستایی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۹۷۶۲۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱ 22 September 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:محمدرضا رضایی در نشست با اعضای شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان جهرم با اشاره به محرومیت‌های موجود این بخش‌، اظهار داشت: باید به‌منظور جلوگیری از مهاجرت و محرومیت‌زدایی طرح‌های اشتغال‌زایی با حمایت صندوق توسعه ملی در بخش مرکزی تعریف شود.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه به خدمات عمومی در این بخش شد و افزود: وضعیت بهداشت و درمان در بخش مرکزی نامناسب است و مردم دسترسی سریع به درمانگاه مناسب ندارند.

وی ادامه داد: درمانگاه در حال ساخت بلوار رهبری در ورودی شهر در بهداشت و درمان این منطقه تأثیر بسزایی دارد.

رضایی از روکش آسفالت محور حدفاصل محله چهارطاقی به سمت روستای هکان این بخش سخن گفت و بیان کرد: آسفالت ۳۰ کیلومتر از این مسیر و مرمت و عملیات تعریض این جاده تا روستای تقی‌آباد انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بهسازی و آسفالت ۸ کیلومتر از جاده روستاهای پازنوعی و فرشته‌جان بخش نیز در حال مناقصه است، از اختصاص ۳ هزار تن قیر از بنیاد مسکن کشور به منظور بهسازی معابر روستایی شهرستان جهرم خبر داد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گازرسانی٬ احداث زمین چمن مصنوعی در روستاهای کناردان و گلوبراق و اتمام پروژه مجتمع آبرسانی موردک را از دیگر پروژه‌های این بخش عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار