رئیس کل دادگستری فارس گفت: نگرش غالب بر دستگاه قضایی کاهش مشکلات مردم استان و رفع موانع تولید و اشتغال و حمایت قضایی و قانونی از سرمایه گذاری است.
کد خبر: ۴۹۷۵۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۱ 21 September 2017
علی القاصی مهر در دیدار مسئولان قضایی استان با استاندار فارس افزود: اعتماد عمومی مردم نسبت به نظام وهمه دستگاه های اجرایی، نظارتی و امنیتی تقویت شده است.

رئیس کل دادگستری استان فارس در ادامه بر لزوم بهره گیری از همه ظرفیت های استان و در سایه تعامل و هماهنگی مدیران و مسئولان و بر تعامل دوسویه دستگاه های اجرایی و مجموعه قضایی در راستای خدمت بهتر به مردم شریف و فرهنگی استان تاکید کرد.

القاصی مهر با بیان این که استان فارس دارای ویژگی ها و مولفه های خاص جمعیتی و جغرافیایی است، گفت: باید با بهره گیری از همه ظرفیت های استان و در سایه تعامل و هماهنگی مدیران و مسئولان، توسعه و پیشرفت فارس و خدمت به مردم را هدف والای خود قرار دهیم.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس رویکرد مجموعه قضایی در استان را در این راستا ارزیابی و بیان کرد: نگرش غالب بر دستگاه قضایی کاهش مشکلات مردم استان و رفع موانع تولید و اشتغال و حمایت قضایی و قانونی از سرمایه گذاری است.

القاصی مهر امنیت همه جانبه را زیربنای توسعه و پیشرفت استان خواند و خاطرنشان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری استان نیازمند آرامش است و در این مسیر دستگاه قضایی همچون گذشته آماده است به عنوان یکی از ارکان امنیتی استان به تقویت این زیرساخت اساسی کمک کند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار