۷۰ هزار دست لباس ویژه همایش شیرخوارگان حسینی در فارس تهیه می‌شود.
کد خبر: ۴۹۳۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 13 September 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:شاهرخ صبوری دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) از تهیه ۷۰ هزار دست لباس ویژه شیرخوارگان برای همایش امسال خبر داد و گفت: این لباس‌ها توسط لباس سری دوز‌ها و اتحادیه خیاطان شیراز و افرادی که نذر و نذور داشتند تهیه و بریده شده و از روز عرفه در محل بسته‌بندی آن به خواهرانی که علاقمند به بسته‌بندی و مشارکت در این امر هستند واگذار شده و این بزرگواران تا ۲۸ شهریور ماه همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ مشغول بسته‌بندی می‌شوند.

وی افزود: خواهران علاقمند می‌توانند در زمان اعلام شده با حضور در هیئت و مرکز فرهنگی مذهبی عاشقان ثارالله (ع) به آدرس شیراز - بلوار سرداران - نبش چهار راه سرداران در آماده کردن و بسته‌بندی لباس‌ها همکاری کنند.

صبوری با اشاره به برگزاری همایش عظیم شیرخوارگان حسینی در ۳۱ شهریور ماه بیان کرد: این همایش عظیم در شهر شیراز نیز در آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) برگزار و همانند سال‌های گذشته نذرنامه توسط مادران راس ساعت ۱۰ صبح قرائت می‌شود.


وی ادامه داد: مجموعه هیئت و مرکز فرهنگی مذهبی خادمین عاشقان ثارالله و مجمع جهانی حضرت علی اصغر استان فارس نیز همزمان با ۴۵۰۰ نقطه کشور و ۴۱ کشور جهان این همایش را در ۴۰۰ نقطه استان فارس برگزار می‌کنند.

دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) در استان فارس با بیان اینکه این مراسم در سال گذشته در ۳۰۰ نقطه استان فارس برگزار شده بود، تصریح کرد: با توجه به استقبال عاشقان سید و سالار شهیدان و خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) ۱۰۰ نقطه دیگر به نقاط گذشته اضافه شد و امسال در بیشتر شهرها، بخش‌ها و روستا‌های استان این مراسم برگزار می‌شود.

صبوری گفت: براساس آمار اعلام شده در نشست سراسری مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) و مسئولان برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی که مرداد ماه امسال در مشهد مقدس و در جوار بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) برگزار گردید، استان فارس از لحاظ کمی و کیفی در جایگاه اول برگزاری این همایش قرار دارد.

وی با اشاره به راه‌اندازی باشگاه شیرخوارگان حسینی در آینده‌ای نزدیک، اظهار داشت: این باشگاه به منظور ارتباط بیشتر و مداوم با خانواده‌هایی که در این مراسم شرکت کردند، راه‌اندازی می‌شود و خانواده‌ها می‌توانند از طریق سامانه ۳۰۰۰۸۰۰۲۳۳ و کانال تلگرامی شیرخوارگان حسینی فارس به آدرس https://telegram.me/shirkharegan_hosseini_fars برای عضویت فرزندانشان به عنوان سربازان امام زمان (عج) و همچنین اطلاع از اخرین اخبار و اطلاعیه‌های مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) استان فارس ثبت نام کنند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار