رییس اداره پست لارستان از ثبت ۸۰ نوع کالای این شهرستان در سامانه فروشگاه اینترنتی پست استان فارس خبر داد.
کد خبر: ۴۹۳۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱ 13 September 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبر نگاران:اسدالله رستمی رییس اداره پست لارستان با اشاره به اهمیت روزافزون بهره‌گیری از قابلیت‌های اقتصادی فضای مجازی و الکترونیکی، اظهار داشت: امروزه استفاده از قابلیت‌های فروشگاه‌های اینترنتی رواج گسترده در سطح دنیا یافته است.

وی از جمله مزایای فروشگاه‌های اینترنتی را، دسترسی آسان در هر زمان و مکان، کاهش چشمگیر هزینه‌ها، نبود نیاز به فضای زیاد و گستردگی بازار بدون محدودیت جغرافیایی عنوان کرد.

رستمی ادامه داد: در این سامانه، شهر‌های مختلف می‌توانند محصولات تولیدی، سوغاتی‌ها، صنایع‌دستی، دارو‌های گیاهی، لوازم منزل، شیرینی‌های سنتی خود را به نمایش بگذارند و از این طریق بفروشند.

وی بابیان اینکه تاکنون بیش از ۸۰ نوع کالا از لارستان برای عرضه و فروش در سامانه فروشگاه اینترنتی پست فارس ثبت‌شده است، بیان کرد: ازجمله کالا‌های ثبت‌شده در این سامانه، انواع حلوا مسقطی لاری، تفتان، بتنور، شیرینی محلی چوولو، حنا لاری، نعناع خشک، قاب‌های نقاشی، سفال، میناکاری و زیورآلات است.

رستمی با اشاره به اینکه در این سامانه بیشترین کالا‌های ثبت‌شده در بین استان‌های فارس متعلق به لارستان است، اظهار داشت: افرادی که از این فروشگاه اینترنتی خرید کنند، شامل هزینه پستی نمی‌شوند.

رییس اداره پست لارستان با دعوت صاحبان صنایع تولیدی، فروشگاه‌های بزرگ فعال و تولیدکنندگان صنایع‌دستی در لارستان برای ثبت محصولات خود در سامانه فروشگاه اینترنتی پست استان فارس، تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به اداره پست لارستان نسبت به ثبت رایگان درخواست خود در این سامانه اقدام کنند.

گفتنی است آدرس فروشگاه اینترنتی پست استان فارس frooshgahpost.ir است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار