کارگردان فصل شیدایی از نخبگان شیرازی خواست تا با حضور خود برای تماشای این نمایش، به‌نقد و بررسی فصل شیدایی نیز بپردازند.
کد خبر: ۴۹۳۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰ 13 September 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:سعید اسماعیلی با اشاره به اینکه استان فارس پانزدهمین استانی است که فصل شیدایی در آن به نمایش گذاشته می‌شود، اظهار داشت: از سوی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی فارس به شیراز دعوت شدیم و خوشحالم که پس از مدتی در این شهر هستم.

وی ادامه داد: برای نمایش فصل شیدایی یک مجموعه 300 نفره باهم همکاری می‌کنند که حدود 50 نفر نیروهای فنی از تهران آمدند، 100 نفر به‌عنوان بازیگر و 150 نفر هم نیروی پشتیبانی هستند.

طراح و کارگردان فصل شیدایی با اشاره به گسترده بودن و سختی کار که مشابه نیز ندارد، افزود: در هر استان یا شهری که بخواهند فصل شیدایی به نمایش دربیاید، باید تمام قوا و نیروی خود را پای‌کار بگذارند.

اسماعیلی با اشاره به استقبال کم‌نظیر مردم شیراز از این نمایش یادآور شد: آغاز فصل شیدایی در شیراز دهم شهریور بود که این نمایش تا 22 شهریور ادامه دارد.

وی بابیان اینکه شیراز مهد فرهنگ و هنر است، تأکید کرد: از اندیشمندان و نخبگان دعوت می‌کنم که برای دیدن فصل شیدایی حضور پیدا کنند تا باهم به گفت‌وگو بپردازیم و این نمایش را در معرض نقد و بررسی نیز قرار دهند.

کارگردان فصل شیدایی با اشاره به درخواست برخی‌ها برای نمایش در تلویزیون گفت: این کار به خاطر ابعاد بسیاری که دارد در قالب تصویر گنجانده نمی‌شود.

اسماعیلی در پاسخ به اینکه صحنه‌ای که مخاطبان از حضرت شاهچراغ (ع) در نمایش می‌بینند آیا تنها ویژه شیراز است یا در اصل نمایش هم وجود دارد، بیان کرد: چون شیراز مفتخر به مدفن مطهر حضرت احمدبن موسی (ع) است، لازم دانستیم که متبرکا به‌وقایع پایانی زندگی حضرت اشاره کنیم که البته سرعت بیان سریع بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار