با اختصاص زمینی در حومه شهر کازرون به مالک به عنوان معوض، و ادامه اقدامات در شورای شهر پنجم برای الحاق آن به حریم شهری جنجالی ترین پرونده سال های اخیر شهر کازرون این روزها در آرامش در حال پیگیری می باشد.
کد خبر: ۴۹۲۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰ 12 September 2017
تابناک فارس به نقل از کازرون نما:پرونده حریم آب شرب چاه شماره یک کازرون که در بهار و به ویژه تیرماه امسال روزهای گرم و جنجالی را سپری کرد. پس از برگزاری جلسه ۱۵ تیرماه در استانداری فارس و تصمیم بر مصالحه با مالک زمین روزهای آرام و روال طبیعی خود را طی می کند.
محسن روزبهی رئیس شورای شهر کازرون در گفتگوی اختصاصی با کازرون نما در مورد اقدامات صورت گرفته در مورد این پرونده جنجالی اظهار داشت: پس از برگزاری جلسه در استانداری و تصمیم به پرداخت بهای زمین یا تحویل زمین معوض، شورای شهر چهارم با هماهنگی و موافقت مالک زمین اقدام به تخصیص یک قطعه زمین در محدوده حاشیه شهر نموده است.
وی خاطرنشان کرد: مراحل اداری قرار گرفتن زمین مزبور در محدوده شهری از شورای شهر چهارم آغاز و شورای شهر پنجم پیگیر آن می باشد.
روزبهی افزود: اگر چه فرایند در محدوده شهر قرار گرفتن زمین مزبور و همچنین تغییر کاربری آن امری زمان بر می باشد و لیکن با تلاش و همت شورای چهارم و پنجم و همچنین قول مساعد معاونت فنی استانداری در جلسه مزبور، پرونده روال طبیعی خود را طی و انتظار می رود با حصول نتیجه در این پرونده، حقوق مالک و همچنین حق طبیعی مردم کازرون در حفظ حریم آب شرب آنها به صورت همزمان تامین گردد.
به نظر می رسد با حضور مطالبه گرانه مردم در صحنه و تلاش و همت مسئولین و همچنین همیاری مالک زمین مقابل بیمارستان، به زودی یکی از جنجالی ترین پرونده های سال های اخیر کازرون با حفظ حقوق مردم به خط پایان خودنزدیک شود.
اگر چه با شروع حاشیه های مربوط به تجزیه و تقسیم شهرستان کازرون ‌این آرامش موقتی بوده و این روزها مردم شهرستان دغدغه بزرگتر حفظ تمامیت ارضی شهرستان را پیش روی خود می بینند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار