مراسم اختتامیه طرح «نشاط معنوی» بقاع متبركه و امامزادگان شهرستان كازرون برگزار شد.
کد خبر: ۴۹۲۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۵ 11 September 2017
تابناک فارس به نقل از ایکنا:مهدی كامیابی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه كازرون امروز، ۲۰ شهریورماه گفت: در تیر ماه سال جاری ۲۱ بقعه متبرکه و امامزاده مطهر این شهرستان مجری طرح نشاط معنوی بوده‌اند.

وی افزود: در تابستان امسال آستان مقدس امامزادگان سیدحسین(ع)، سیدکمال‌الدین(ع)، بی بی حلیمه خاتون(س)، سیدمحمدکاشی(ع)، پیرابوالحسن(ع)، جعفر(ع)، محمد برهان(ع)، سید محمدچهابی(ع)، محمدگوریگاه(ع)، بی بی حور و بی بی نور(س) و سیدامین‌الدین(ع) نیز میزبان کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده در طرح نشاط معنوی بودند که با استقبال بسیار خوبی همراه بود.

كامیابی اظهار كرد: در طرح نشاط معنوی كلاس‌های متنوع فرهنگی، قرآنی، احکام، آموزشی، هنری و ورزشی اجرا شده است که در خصوص تعداد ثبت‌نام كنندگان رشد خوبی را نسبت به سال گذشته شاهد بودیم.

کامیابی با بیان اینکه در این طرح معنوی کودکان و نوجوانان رده سنی ۵ تا ۱۵ سال شرکت كردند، گفت: در راستای اجرای این طرح در ایام تابستان در محل بقاع متبرکه این شهرستان یک نفر مبلغ بومی پاسخگوی شبهات دینی و مذهبی نوجوانان بود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کازرون در پایان اظهار كرد: مراسم اختتامیه طرح نشاط معنوی در قالب اردوی تفریحی و مذهبی یکروزه با حضور شرکت‌کنندگان در طرح نشاط معنوی در محل آستان مقدس امام‌زاده سیدحسین (ع) برگزار شد که از نفرات برتر در این طرح تقدیر به‌عمل آمد و شرکت‌کنندگان آستان مقدس امام زاده سید حسین(ع) را زیارت كردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار