کار گروه جهاد گردان شهید حججی در مناطق محروم لارستان به پایان رسید.
کد خبر: ۴۹۲۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸ 11 September 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوانان:علیرضا پیرمراد فرمانده بسیج دانشجویی لارستان با اشاره به پایان کار فعالیت‌ های عام‌المنفعه جهادگران بسیجی دانشجو در روستا‌های محروم این شهرستان با اشاره به برگزاری این اردو‌ها در قالب گروه جهادی شهید حججی با حضور ۵۰ نفر از دانشجویان جهادگر دانشگاه‌های لارستان در مدت ۱۰ روز گفت: اردو‌های جهادی فرصتی طلایی برای خودسازی معنوی است.


وی بیان کرد: جهاد گران بسیجی در این اردو ها، ۱۲۰ کیلوگرم گوشت قربانی، ۲۲۰ کیلوگرم برنج، ۲۰۰ دست پوشاک و لباس و نیز ۲۰۰ دست لوازم‌التحریر را در بین خانوار‌های نیازمند و بی‌سرپرست ساکن در این روستا‌ها توزیع کردند.


پیرمراد ادامه داد: فعالیت‌ های فرهنگی، آموزشی، قرآنی و تربیتی برای خانواده‌ها به ویژه پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان از برنامه‌های اجرا شده در این اردو‌ها است.


وی تصریح کرد: حضور مستمر و روزانه دندان‌پزشک، پزشک، کارشناسان تغذیه و بهداشت خانواده، بهورز، انجام آزمایش‌های هپاتیت و قند خون بوسیله بسیج جامعه پزشکی لارستان، کارشناسان شبکه بهداشت و درمان دانشکده علوم پزشکی و پرستاری حضرت زینب (س) از فعالیت‌های بهداشتی در مناطق محروم لارستان بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار