رئیس فدراسیون فوتبال مدارس آسیا گفت:عملکرد شیراز دراین بازی ها باعث شده که استاندارهای ASFF به استاندارهای جهانی نزدیک شود.
کد خبر: ۴۹۲۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷ 11 September 2017
هان لو میونگ پانیا باتمجید ازمیزبانی فوق العاده خوب شیراز گفت:در گفتگویی که با مسئولین تمامی تیم های خارجی حاضر دراین رقابت ها داشته همه آنها از این موضوع ابراز رضایت کرده اند.

رییس فدراسیون فوتبال مدارس آسیا عملکرد شیراز دراین بازی ها باعث شده که استاندارهای ASFF به استاندارهای جهانی نزدیک شود وهمچنین کار دیگر کشورهایی که در آینده میزبان این رقابت ها خواهند شد را سخت کرده است.

پانیا از فدراسیون ورزش دانش آموزی ایران نیز تشکرکرد وافزود:عملکرد کمیته برگزاری این دوره از مسابقات باعث ایجاد تجربه موفق برای تمامی اعضای فدراسیون فوتبال آسیا شده است.

رییس فدراسیون فوتبال مدارس آسیا در خصوص اهداف برکزاری این رقابت ها گفت: دررقابت های فوتبال مدارس آسیاباخت یا برد موضوع مهم واصلی نیست بلکه توسعه سیستم جوانمردانه  هدف اصلی است که در این بازی ها به خوبی در حال انجام است.

پانیا بااشاره به اینکه درحال حاضر ۱۳ کشور عضو فدراسیون فوتبال آسیا می باشدابراز امیدواری کرد:درآینده کشورهای دیگر آسیایی هم بتوانند استاندارهای این فدراسیون را کسب کنند وبه عضویت آن درآیند.

پایبند کردن کشورهای عضو فدراسیون فوتبال آسیا به قوانین این فدراسیون که توسط خود آنها تصویب شده ونظارت براجرای دقیق آن ازدیگربرنامه های رییس فدراسیون فوتبال مدارس آسیابود که به آن اشاره کرد.

وی همچنین با تمجید از پیشرفت های خوب فوتبال در ایران گفت: حضور پرشور دانش آموزان با لباس های متحد الشکل واجرای برنامه های زیبا با توپ فوتبال در مراسم افتتاحیه نشان از این دارد که ایران به فوتبال پایه توجه ویژه ای دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار