کهمره سرخی در چند قدمی شیراز دارای 15 روستا و قریب 9هزار نفر جمعیت، صاحب فصلنامه فرهنگی و اجتماعی بگدانه شد.
کد خبر: ۴۹۱۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱ 10 September 2017
تابناک فارس به نقل از شیرازه:این نشریه که از سال 95 از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز وفعالیت خود را آغاز کرده است تاکنون 4شماره چاپ شده است.

نشریه بگدانه توسط شورای سردبیری متشکل از جوانان فرهیخته کوهمره سرخی با هدف ارتقا سطح آگاهی وتحکیم پیوندهای اصیل تاریخی وتقویت همبستگی ها وکوشش برای توسعه ، تعالی وپیشرفت منطقه کهمره سرخی فعالیت خود را از سال 1395 آغاز کرده است.

هدف دیگر نشریه انعکاس دیدگاه های مردم،معرفی قابلیت ها وتوانمندی ها ،معرفی وشناسایی جاذبه های طبیعی زیبا وتجلیل از نخبگان ومعرفی وترغیب وحمایت از استعداد های نو شکفته وسرمایه های انسانی بالیده در این آب وخاک وترسیم چهره ای تابناک از کهمره سرخی ومردمانش برای استان می باشد.
 
کهمره سرخی در چند قدمی شیراز با جاذبه های طبیعی با رویش درختان بلوط ومحصول انار شناخته شده است که طی چند سال اخیر با بی مهری مسئولین مواجهه شده چنان که این منطقه فاقد گاز رسانی و روستاهای بگدانه ومسقان چند سالی است که شوری آب رودخانه سبب کویری شدن منطقه وعدم درآمد امرار ومعاش برای این دو روستا شده است واین ها بخشی از ان به علت نبود تفکر جهادی مسئولین برای حل مشکلات این منطقه میباشد. واین نشریه می تواند پل ارتباطی بین مردم ومسئولین باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار