رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: هفتمین جشنواره قدردانی از حامیان حقوق مصرف کنندگان استان فارس، امسال اسفندماه در شیراز برگزار می شود.
کد خبر: ۴۹۱۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹ 10 September 2017
تابناک فارس:علی همتی افزود: ثبت نام از واحدهای تولیدی و خدمات برای حضور در هفتمین دوره جشنواره قدردانی از حامیان حقوق مصرف کننده از ۱۱ شهریور شروع شده است.
وی با بیان اینکه روند ثبت‌نام تا ۲۰ مهر ادامه دارد، گفت: واحدهای تولیدی، خدماتی، بانک‌ها، بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و ... می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی   www.jhmfars.ir  نسبت به ثبت نام در هفتمین جشنواره اقدام و برای کسب عنوان ارزشمند حامی حقوق مصرف کننده در این ارزیابی شرکت کنند.
همتی یادآور شد: هدف از برگزاری این جشنواره، ایجاد رقابت سالم در بین مجموعه‌های تولیدی و خدماتی، کیفیت بخشی به تولیدات و خدمات آنها، ایجاد رونق کسب و کار در صنعت و اعتلای اقتصادی استان است .
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس به شرایط شرکت در این جشنواره اشاره و اضافه کرد: داشتن نشان تجاری (برند) مستقل، داشتن پروانه بهره‌برداری یا مجوز فعالیت، داشتن مجوزهای بهداشتی (پروانه ساخت و نشان ایمنی و سلامت برای واحدهای مشمول)، دارا بودن پروانه کاربرد علامت استاندارد ملی ایران (تولیدات مشمول استاندارد اجباری)، نداشتن حکم قطعی در شعب تعزیرات حکومتی و یا سایر مراجع ذیصلاح در یک سال گذشته، گستره توزیع کالا و خدمات در محدوده استان و ... از شرایط جشنواره قدردانی از حامیان حقوق مصرف کنندگان فارس است.
همتی با تاکید بر اینکه ملاک انتخاب واحدها در این جشنواره کسب امتیاز لازم از شاخص‌های ارزیابی است، برخی از شاخص‌های ارزیابی را رعایت ضوابط تعیین و  اعلام قیمت، درج و اعلام قیمت به صورت کاملا شفاف، کاهش قیمت تمام شده و انرژی مصرفی، دارا بودن شرایط کیفی کالا و خدمات مطابق با استانداردهای ملی و بین‌المللی، بسته بندی بهداشتی و مناسب، تنوع و نوآوری، فعال بودن واحد طرح و توسعه، دارا بودن واحد رسیدگی به شکایات مشتریان، جبران خسارت احتمالی برای مصرف کنندگان، داشتن واحد اندازه گیری رضایتمندی مشتریان و ... برشمرد .
وی با بیان این که مردم بهترین داوران این جشنواره هستند، گفت: تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات می‌توانند در این جشنواره حضور یافته و اجازه دهند مشتریانشان نظرشان را درباره آنها مطرح کنند.
همتی خاطرنشان کرد: بین ۲۰ تا ۲۵ درصد امتیاز ارزیابی به نظرسنجی‌های میدانی از مردم اختصاص دارد و واحدهایی که ۷۰ درصد رضایت مردم را کسب نکنند از گردونه رقابت جشنواره حذف می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار