خیر استهبانی در اقدامی خدا پسندانه 4 واحد مسکونی می سازد و رایگان به تازه عروس و دامادها خواهد داد.
کد خبر: ۴۹۱۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ 10 September 2017
تابناک فارس به نقل از سته بان: طی چند سال اخیر متاسفانه دلایل مختلفی دست به دست هم داده اند که باعث شده است ازدواج جوانان به تاخیر بیفتد؛ یکی از این دلایل عدم امکان تهیه منزل و افزایش اجاره بهای منازل خصوصا در استهبان است.

یکی از خیرین استهبان با دیدن این وضعیت جوانان دست به کار شده است و در اقدامی خدا پسندانه 4 واحد مسکونی ساخته است و آن را بصورت رایگان به جوانانی که تازه ازدواج کرده اندو مشکل مسکن دارند خواهد داد.

خیر استهبانی برای تازه دامادها خانه می سازدسید محمد هاشمی، خیر استهبانی  گفت: افزایش قیمت اجاره بها در شهر استهبان متاسفانه باعث شده است ازدواج جوانان به تاخیر بیفتد و مشکلاتی برای زندگی تازه داماد ها بوجود بیاورد، به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم به اندازه توانایی خود قدمی در راه حل این مشکل برداریم و برنامه ساخت یک منزل 4 واحده را برنامه ریزی کردیم.

وی افزود: همزمان با شروع این کار بسیار کمک های زیادی از طرف دیگر دوستان و خیرین شد و حتی این نیت باعث شد که پیمانکار این ساختمان از سود خود بگذرد و بدون هیچ دستمزدی ساخت آن را بر عهده گیرد که جای تشکر دارد.

این خیر استهبانی گفت: این منزل 4 واحده مراحل پایانی ساخت خود را طی می کند و تعدادی از بزرگان شهرستان جهت انتخاب زوج های جوانی که قرار است در این واحد ها زندگی کنند در حال تحقیق هستند تا این واحد ها به زوج های جوانی تعلق گیرد که واقعا مشکل مسکن دارند و مستحق این منازل هستند.

سید محمد هاشمی افزود: در تلاش هستیم این کار خیر را ادامه داده و تکرار کنیم؛ ان شاالله این شروع ما مقدمه ای برای شروع سایر خیرین و سرمایه داران شهرستان باشد و آن ها نیز در این راه قدم بر دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار