رییس پلیس نظارت براماکن عمومی فارس از دستگیری محمد جواد ظریف قلابی در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۴۹۱۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 10 September 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:سرهنگ جوکار رییس پلیس نظارت براماکن عمومی استان فارس گفت: پس از دریافت گزارشات مردمی در خصوص فردی که با ایجاد دفتر‌مهاجرتی صوری در یکی ازنقاط شهر شیراز با همدست خود اقدام به صدور روادید جعلی برای مسافرت و اقامت دراروپا می کرد دستگیر شد.

وی افزود: این مجرم با دریافت ده ها میلیون تومان پول از اشخاص متقاضی سفر به اروپا و آمریکا با تقلیدصدا خود را نماینده وزارت امور خارجه یا بصورت تلفنی خود را محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه نیز معرفی می کرد.

به گفته سرهنگ جوکار رییس اداره نظارت بر اماکن فرماندهی انتظامی استان فارس پس از تحقیقات گسترده متهم را دستگیر و تحویل مقامات قضایی‌ کرد.

وی اظهار داشت: متهم با انگیزه کلاهبرداری از طریق اقدامات متقلبانه و جعل عناوین دولتی و امنیتی تحت عناوین مشابه سابقه کیفری داشته است و در مواردی نیز ازعناوین مامورانتظامی، مامور دادستانی، حراست قوه قضاییه، مامور اماکن و مامور‌وزارت اطلاعات سوء استفاده کرده ست .

سرهنگ جوکار از کسانی که قصد مسافرت به خارج ازکشور را دارند خواست که برای این منظور فقط به مراکز مجاز و نمایندگی های مربوطه مراجعه نمایند تا در دام‌ افراد جاعل و کلاهبردار گرفتار نشوند.

گفتنی است از جاعلان چندین مهر جعلی وزارت امور خارجه و گواهینامه های جعلی دفاتر این وزارت خانه و لوح های تقدیر ‌و مبالغ دریافتی کشف وضبط و تحویل مقام قضایی شد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار