مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس در گردهمایی بزرگ بسیجیان دستگاه‌های اجرایی فارس که هم‌زمان با عید غدیر خم برگزار شد، گفت: تأسی به سیره پیامبر و اهل‌بیت (ع) سرلوحه کارمندان بسیجی قرار گیرد.
کد خبر: ۴۹۱۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 10 September 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:همایش بزرگ بسیجیان دستگاه‌های اجرایی استان فارس با همکاری سازمان بسیج کارمندان سپاه فجر، پایگاه مقاومت حوزه بسیج 8 ادارات ثامن‌الائمه و مسئولین پایگاه مقاومت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس در این همایش عنوان کرد: با توجه به اینکه امروز به‌صورت فیزیکی در رویارویی با دشمن قرار نداریم مسئولیت‌هایمان نسبت به گذشته سخت‌تر است، زیرا جنگ امروز جنگ نرم و فرهنگی است و لزوم روشنفکری، آگاهی و بصیرت تمام کارمندان نسبت به اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی بیش از گذشته احساس می‌شود و تمام بسیجیان باید این اهداف را برای نسل‌ جوان امروز تبیین کنند.

حجت‌الاسلام‌ سید عباس موسوی گفت: تأسی به سیره پیامبر و اهل‌بیت (ع) به‌خصوص سید و سالار شهیدان باید سرلوحه کارمندان بسیجی قرار بگیرد و در کار و فعالیت روزانه خود و در ارتباط با ارباب‌رجوع از سیره رسول خدا (ص) الگو گیرند.

گفتنی است در این همایش سرهنگ باقری رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه فجر استان فارس و همچنین حجت‌الاسلام‌ محرابی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس در خصوص وظیفه کارمند بسیجی در جامعه امروز و تلاش برای سازندگی و تولید در کشور از طریق کار و تلاش و جهاد سخنانی ایراد کردند.

در پایان این همایش از تعدادی از کارمندان بسیجی نمونه ادارات و فرماندهان پایگاه مقاومت ادارات با اهداء لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار