معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس با توجه به استقبال بی‌نظیر مردم شیراز از نمایش «فصل شیدایی» و عدم استقبال مسؤولان از این نمایش عظیم، از آنان خواست حداقل با مردم همراه شوند.
کد خبر: ۴۹۱۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰ 10 September 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:سعید کوشکی در حاشیه نهمین شب از اجرای نمایش «فصل شیدایی»  در واکنشی معنادار به عدم حضور مسؤولان شهر شیراز در این نمایش اظهار داشت: نمایش فصل شیدایی نشان داد که مردم آماده‌اند و بنده نیز از مسؤولان شهر شیراز یک خواهش دارم و آن‌ هم این است که حداقل با مردم همراه شوند.

وی بابیان اینکه امام و رهبری بهتر از همگان مردم را شناخته‌اند، خاطرنشان کرد: تصویری که مردم استان فارس و شیراز در این چند روز برگزاری نمایش فصل شیدایی از خود نشان دادند، در واقع تمام ذهنیت‌هایی که پیش‌ازاین در مورد شیراز و سومین حرم اهل‌بیت (ع) وجود داشت را کنار زد.

کوشکی افزود: نمایش فصل شیدایی نشان داد که مردم شیراز پای‌کار هستند و کار خوب و زیبای هنری را می‌پسندند.

وی ادامه داد: ما شرمنده مردم خوب شیراز هستیم که نتوانستیم امکاناتی بیشتر را در اختیار آنان قرار دهیم.

کوشکی بابیان اینکه فارس یکی از استان‌های استثنایی در نمایش فصل شیدایی به لحاظ استقبال بی‌نظیر مردم بوده است، اضافه کرد: در بحث فرهنگی سپاه با تمام توان پای‌کار است، هر کس که به این عرصه آمد، خوش‌ آمد و هر کس نیز که نیامد، سپاه میدان را ترک نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، نمایش چندرسانه‌ای و عظیم فرهنگی «فصل شیدایی» در حالی نهمین شب اجرای خود را پشت سر گذاشت که استقبال ده‌ها هزار نفر از مردم شیراز، عوامل برگزاری این رخداد بزرگ را شگفت‌زده کرده است؛ این در حالی است که استقبال مسؤولان استان از این نمایش بی‌نظیر قابل‌توجه نبوده و تا به امروز تعداد کمی از آنان از نزدیک به دیدن این نمایش نشسته‌اند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار