طی نشستی با حضور قائم مقام رئیس دانشگاه شیراز و معاون اداری و مالی دانشگاه کوفه، فرصت‌های همکاری و زمینه‌های توسعه روابط دو مرکز دانشگاهی به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.
کد خبر: ۴۹۰۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹ 06 September 2017
دکتر صفوی قائم مقام رئیس و معاون برنامه ریزی و توسعه دانشگاه شیراز در دیدار با دکتر السهلاوی معاون دانشگاه کوفه ضمن معرفی بخشی از توانمندی‌ها و تاریخچه‌ دانشگاه شیراز، گفت: رابطه آکادمیک دانشگاه شیراز با کشور عراق که دارای مشترکات فرهنگی و اعتقادی فراوانی با ایران است، از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد .

دکتر صفوی از آمادگی دانشگاه شیراز برای همکاری در زمینه‌های علمی، آموزشی و همچنین آموزش فارسی به دانشجویان و مدرسان زبان فارسی دانشگاه کوفه خبر داد و گفت: با امضا تفاهم‌نامه همکاری مشترک، زمینه‌ مناسبی برای گسترش ارتباطات میان دو دانشگاه فراهم شود .

، دکتر السهلاوی معاون اداری و مالی دانشگاه کوفه نیز با معرفی اجمالی این دانشگاه و با اشاره به نزدیکی فرهنگی دو کشور ایران و عراق، از علاقه‌مندی مسئولان دانشگاه کوفه به‌ گسترش مناسبات گفت و آن را به نفع دو کشور دانست.

السهلاوی گفت: دانشگاه کوفه عراق دانشگاهی دولتی با قدمتی ۳۰ ساله در شهر نجف اشرف است که ۲۶ هزار دانشجو در مقطع کارشناسی و ۲۵۰۰ دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار