دبیرحزب اعتدال و توسعه استان فارس معتقد است که درد استان فارس بی‌ثباتی مدیریتی است. ایشان اما نفرمودند که آیا اگر الان باد موافق به بادبان های حزبشان نمی دمید و هم مسلکانشان تکیه بر قدرت نداشتند هم باز نظرشان همین بود یا آن موقع مسائل دیگری مطرح می شد. بله مشکل فارس آسفالت و جاده نیست؛ مشکل فارس و کل ایران حزب و حزب بازی و منفعت طلبی جریان ها و وابستگان به آن ها است.
کد خبر: ۴۸۹۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰ 06 September 2017
به گزارش تابناک فارس:میراعظم هاشمی دبیر حزب اعتدال و توسعه فارس به بی‌ثباتی مدیریتی در فارس انتقاد و اضافه کرد: درد فارس جاده و آسفالت نیست، درد این استان بی‌ثباتی مدیریتی است، درد این است که طی سال‌های گذشته هر 18 ماه یکبار استاندار به‌عنوان مدیر ارشد استان تغییر کرد.

او با بیان اینکه تغییر استاندار به معنای تغییر در سطوح مختلف مدیریتی و متفاوت شدن دیدگاه‌ها و اولویت‌ها است، گفت:  افشانی در بدو ورود به فارس با اشاره به سابقه عمرانی خود قول رفع چالش‌های حمل و نقل جاده‌ای در استانی را داد که سالانه افراد بی گناه بسیاری براثر غیر استاندارد بودن جاده‌های آن جان خود را از دست می‌دهند اما او فرصت به سرانجام رساندن پروژه آزاد راه شیراز اصفهان که خود او آن را یکی از مهمترین پروژه‌های راه سازی کشور می‌داند را نیز پیدا نکرد.
 
ایشان اما نفرمودند که آیا اگر الان باد موافق به بادبان های حزبشان نمی دمید و هم مسلکانشان تکیه بر قدرت نداشتند هم باز نظرشان همین بود یا آن موقع مسائل دیگری مطرح می شد.
 
بله مشکل فارس آسفالت و جاده نیست؛ مشکل فارس و کل ایران حزب و حزب بازی و منفعت طلبی جریان ها و وابستگان به آن ها است.
 
کشوری که تقریبا همه مقامات ارشد آن بعد از اتمام دوره خدمتشان مغضوب واقع شدند و اشکالات فراوان دوره خدمتشان رو شد مشکلاتش بسیار فراتر از این چیزهاست...

هاشمی با تاکید براینکه فارس از لحاظ تغییر مدیران ضربه‌های سنگینی خورده است، گفت: تثبیت مدیریت در این استان زمینه‌ساز رشد و پیشرفت خواهد بود و شاهد ضربه‌های گذشته نخواهیم بود.

دبیر حزب اعتدال و توسعه استان فارس با بیان اینکه با تغییر مدیریت همه چیز در دستگاه‌های اجرایی تغییر می‌کند خواستار تغییر رویه عدم ثبات مدیریت در استان فارس شد و گفت: باید این امر به مرور زمان تغییر یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار