مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: شناسایی استعدادهای ورزشی باید از دوران دانش آموزی و از مدارس آغاز شود تا شاهد موفقیت ورزش کشور باشیم.
کد خبر: ۴۸۹۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۳ 05 September 2017
حمیدرضا آذری در دیدار با اعضای تیم فوتبال منتخب دانش‌آموزان فارس که قرار است در رقابت‌های آسیایی شرکت کند، گفت:حضور در این مسابقات فرصت خوبی است تا بتوانید توانمندی خود را افزایش دهید و بر پایه استعداد خود با اقدامی اصولی به موفقیت دست یابید .

وی افزود: امروزه گسترش فوتبال در حدی است که از آن به عنوان یک صنعت یاد می‌شود و می‌تواند در همه زمینه‌ها بر جوامع مختلف اثرگذار باشد.

آذری با اشاره به استعدادهای جوانان و نوجوانان کشورمان در زمینه‌های مختلف، گفت: اقبال به فوتبال در ایران زیاد است و مسئولان هم باید استعدادها را شناسایی کرده و زمینه رشد برای آنان فراهم کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس خطاب به اعضای تیم منتخب فارس گفت: شما به عنوان تیم دوم ایران در این مسابقات حضور دارید و در این رقابت‌ها انجام بازی منطقی همراه با صبر، بسیار ارزشمندتر از کسب نتیجه است .

آذری، احساس مسئولیت، اخلاق محور بودن و فروتنی دانش آموزان ورزشکار را محور کار عنوان و اضافه کرد: ورزشکاری که  فروتنی بیشتری داشته باشد بین مردم جایگاه بهتری خواهد داشت و این ارزشمند است .

وی کسب نتیجه دلخواه را در گرو هماهنگی و یک دست بودن اعضای تیم و اطلاعت آنها از دستورات مربیان دانست و گفت: شما علاوه بر تلاش برای موفقیت در ورزش باید به تحصیل خود نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید؛ ورزشکار خوب بودن با محصل خوب بودن منافات ندارد .

چهل و پنجمین دوره رقابت‌های فوتبال مدارس آسیا به میزبانی استان فارس و شهر شیراز، با حضور ۹ تیم از کشورهای کره‌جنوبی، چین، مالزی، تایلند، اندونزی، هندوستان، سریلانکا، ایران و منتخب فارس (ایران ۲) از ۱۵ شهریورماه در شیراز آغاز می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار