رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر(به نمایندگی از دکتر ضیایی؛ رییس جمعیت هلال احمر) در عیادت از دانش آموزان آسیب دیده هرمزگانی در حادثه واژگونی اتوبوس در داراب، از آمادگی جمعیت هلال احمر برای پرداخت تمامی هزینه های ارتز و پروتز دانش آموزان آسیب دیده خبر داد.
کد خبر: ۴۸۹۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶ 05 September 2017
دکتر مسعود حبیبی به منظور عیادت از دانش آموزان آسیب دیده هرمزگانی در جریان حادثه واژگونی اتوبوس در داراب، به استان فارس سفر کرد و با حضور در بیمارستان شهید رجایی شیراز، با سه تن از این دانش آموزان گفت و گو کرد.
دکتر حبیبی در این دیدار، با ابلاغ پیام رئیس جمعیت هلال احمر و آرزوی سلامتی هر چه سریعتر دانش آموزان آسیب دیده، گفت: دکتر ضیائی؛ رئیس جمعیت هلال احمر پیش از این سفر بر انجام هر اقدام مورد نیاز و ضروری برای بهبود وضعیت سلامت دانش آموزان آسیب دیده تاکید کرد.
حبیبی اضافه کرد: در همین زمینه جمعیت هلال احمر آمادگی دارد ضمن ساخت اندام های مصنوعی برای دانش آموزان قطع عضو شده، تمامی هزینه های ارتز و پروتز را تقبل کند.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با اشاره به پیام رئیس جمعیت هلال احمر در این حادثه مبنی بر اینکه پیشگیری از این حوادث ناگوار، همت و عزمی ملی می طلبد، ابراز امیدواری کرد که با اتخاذ سیاست های پیشگیرانه، در آینده شاهد چنین حوادث دردناکی نباشیم.
مدیرکل آموزش و پرورش، معاون سازمان جوانان و جمعی از مدیران هلال احمر هرمزگان در جریان این عیادت، دکتر حبیبی را همراهی می کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار