نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استان فارس نیازمند استاندار بومی است، گفت: گزینه مورد تاکید نمایندگان، انصاری لاری استاندار اسبق این استان در دوره اصلاحات است.
کد خبر: ۴۸۹۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱ 04 September 2017
تابناک فارس به نقل از «شهر فردا»:علی اکبری با اشاره به تغییر در مدیریت ارشد استان فارس اظهار داشت: استاندار فعلی دارای تجارب ملی است و توان لازم نیز برای مدیریت در کشور را دارد و از عملکرد سیدمحمدعلی افشانی نیز رضایت نسبی دارم.

وی با بیان اینکه هنوز به صورت مصداقی بر روی گزینه استانداری بحث نشده و افراد مختلفی روی بحث است تصریح کرد: ترجیح نمایندگان انتخاب محمدابراهیم انصاری لاری استاندار اسبق این استان در دوران اصلاحات است و اگر مسئولیت را قبول کند گزینه مناسبی است.

اکبری تصریح کرد: به جزء انصاری لاری گزینه‌های دیگری از جمله  نمایندگان اسبق شیراز در مجلس شورای اسلامی به همراه سایر افراد دیگر نیز مطرح است که هنوز تصمیم نهایی در این زمینه گرفته نشده است.

عضو مجمع نمایندگان استان فارس خاطرنشان کرد: استان فارس از داشتن نیرو مشکلی ندارد و همواره محل پرورش مدیران لایق و نخبه بوده است که امیدواریم استاندار جدید فارس نیز یک نیروی بومی باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار