یادواره ۹۴۷ شهید نیروی انتظامی فارس در شیراز برگزار و از شناسنامه سردار شهید رحیم فعال از فرماندهان انتظامی استان به نمایندگی از شناسنامه شهدای نیروی انتظامی رونمایی شد. یادواره شهدای نیروی انتظامی فارس برگزار شد
کد خبر: ۴۸۶۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۳ 30 August 2017
تابناک فارس به نقل از «ایثار از فارس»:فرمانده انتظامی فارس در این مراسم گفت: شهدا با نثار خون خود درخت نوپای انقلاب را آبیاری کردند، شهدا نظاره گر ما هستند و عزت امروز ما در گرو خون شهدا است.
سردار سرتیپ دوم احمدعلی گودرزی افزود: باب شهادت در نیروی انتظامی همچنان باز است به نحوی که در سال گذشته چهار نفر و در سال جاری تاکنون یک نفر از این نیرو به فیض عظیم شهادت رسیدند و نظم و امنیت حاکم در کشور نیز امروز با تلاش حافظان نظم و امنیت به دست آمده است و این موضوع بر کسی پوشیده نیست.

رجبعلی راهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس نیز در حاشیه این مراسم گفت: آرامش و عزت در جامعه حاصل تلاش و جان فشانی های شهدا و ایثارگران است و اگرچه جنگ تحمیلی به پایان رسیده اما نیروی انتظامی از آن زمان در خط مقدم جبهه‌ها بوده و امروز نیز در خط مقدم برقراری نظم و امنیت مستحکم‌تر از قبل با اشرار می‌جنگد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار