معاون اداره‌کل منابع طبیعی استان : ماموران گیر افتاده در کوه خامی آذوقه‌ای به همراه ندارند اما آب مورد نیاز برای آشامیدن به همراه داشته‌اند که امیدواریم مشکلی برای آن‌ها پیش نیامده باشد.
کد خبر: ۴۸۲۰۳۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۸ 22 August 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۵ نفر از مأموران منابع طبیعی که برای مهار آتش به کوه خامی در شهرستان باشت اعزام شده بودند در محاصره پرتگاه قرار گرفته اند، گفت: فردا بالگرد برای نجات آنها به این منطقه اعزام می‌شود.
عزت الله بهشتی فر با بیان اینکه ۵ نفر از نیروهای منابع طبیعی شب گذشته برای مهار آتش جنگل های کوه خامی باشت به این منطقه اعزام شدند، اظهار داشت: این افراد از عصر امروز تا کنون در یک پرتگاه گرفتار شده اند و امکان پایین آمدن یا بالارفتن از کوه برای آنها وجود ندارد.
مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این افراد حداقل ۳۰ کیلومتر پیاده‌روی کرده‌اند و بیش از ۲۰ ساعت در حال تلاش برای خاموش کردن آتش بودند، بیان کرد: بدون شک آنها دچار ضعف بدنی شده و حال دو نفر از آنها در حد مطلوبی نیست.
وی تصریح کرد: به دلیل صعب العبور بودن منطقه امکان انجام عملیات امدادی در این موقع شب وجود ندارد و فردا صبح در اولین فرصت بالگرد امداد و نجات برای نجات جان این افراد اقدام می‌کند.
بهشتی فر با تاکید بر اینکه این افراد اکنون در محاصره آتش نیستند، ابراز کرد: این نیروهای فداکار منابع طبیعی از کوه‌های با ارتفاع ۷۰ متر تا ۴ هزار متری برای مهار آتش کوه‌پیمایی کردند و هماهنگی لازم جهت نجات جان آنها انجام شده است.
 
آخرین وضعیت ماموران گیر افتاده در آتش سوزی کوه خامی / ماموران بدون آذوقه هستند 
 
آخرین خبر از ماموران گیر افتاده
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، عباس حکمتیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از گرفتار شدن 5 مأمور منابع طبیعی در بلندی‌های کوه خامی هنگام اطفای حریق جنگل‌ها و مراتع خبر داد.
معاون اداره‌کل منابع طبیعی استان افزود: آخرین تماس این 5 مأمور منابع طبیعی ساعت 21 روز گذشته بوده و دیگر خبری از آن‌ها نداریم.
این مسؤول گفت: اورژانس هوایی و نیروهای حفاظت امروز و در اولین فرصت مناسب برای یافتن آن‌ها اقدام خواهند کرد.
وی افزود: هر چند که آذوقه‌ای به همراه ندارند اما آب مورد نیاز برای آشامیدن به همراه داشته‌اند که امیدواریم مشکلی برای آن‌ها پیش نیامده باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار