مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری قزوین گفت: همزمان با هفته دولت بهره برداری از ۳۳۲ طرح با اعتباری بالغ بر ۲۸۷ میلیارد ریال درروستاهای استان آغاز می شود.
کد خبر: ۴۸۱۵۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶ 21 August 2017
کریم حبیبی روز یکشنبه درستاد بزرگداشت هفته دولت که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد اظهار داشت: هفته دولت فرصت خوبی برای انعکاس دستاوردهای دولت است اما نباید از مشکلات غافل شویم.

رسیدگی به مشکلات روستاها در هفته دولت در اولویت باشد

مدیرکل دفتر امور روستایی استان قزوین گفت: در کنار افتتاح طرح های عمرانی باید رسیدگی به مشکلات روستایی در اام هفته دولت در اولویت مسئولان باشد.

وی افزود: برنامه های هفته دولت نباید در افتتاح طرحها خلاصه شود و فرمانداران و گروههایی که برای بازدید به مناطق می روند لازم است رسیدگی و بررسی مشکلات روستاها را هم در دستور کار خود قرار دهند.

حبیبی انبوهی بیان کرد: بخش قابل توجهی از پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت مربوط به دهیاری هاست که در هفته دولت سال جاری ۳۳۲ پروژه از محل اعتبارات دهیاری ها به میزان ۲۸۷ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: هر سال در هفته دولت و دهه فجر با تشکیل ستادهای ویژه در روستاهای دارای دهیاری برنامه های مختلفی نظیر آذین بندی و جلسات سخنرانی تدارک دیده شده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری قزوین اضافه کرد: با توجه به اینکه این ایام با آغاز کار فعالیت شوراهای اسلامی شهر و روستا تقارن دارد با برگزاری همایش شوراها جایگاه مدیریت روستایی را تقویت خواهیم کرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار