رئیس اداره تبلیغات اسلامی بوانات بر این نكته تأكید كرد كه ما باید روش زندگی اهل بیت(ع) را به صورت فرهنگ کاربردی در بیاوریم و آن را در جامعه خود عملیاتی كنیم.
کد خبر: ۴۸۰۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 20 August 2017
تابناک فارس به نقل از ایکنا:حجت‌الاسلام قاسم عسکری‌فرد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بوانات  با اشاره به اهمیت توجه به سیره اهل بیت(ع) گفت: ما باید روش زندگی اهل بیت(ع) را به صورت فرهنگ کاربردی در بیاوریم وآن را در جامعه خود عملیاتی كنیم.
وی افزود: اینکه ما فقط در مقام بیان باشیم و خصوصیات زندگی معصومین(ع)را در سخنرانی‌ها و جلسات بیان کنیم، ولی به شکل عملی در زندگی فردی و اجتماعی پیاده نکنیم چندان موفق عمل نکرده‌ایم.

عسكری‌فرد با تأكید بر اینكه تمام لحظه‌های زندگی ائمه(ع) قابلیت الگوبرداری و پیاده کردن درزندگی ماست، به فرازهای از سیره ائمه معصومین(ع) اشاره كرد و گفت: عبادت و بندگی، ساده‌زیستی، همسرداری، تربیت فرزندان، اهتمام به مسائل اجتماعی و سیاسی و ایثار و فداکاری در مقابل همسر، فرزندان و همسایگان، همه این‌ها اگر به‌درستی برای مردم تبیین و در زندگی پیاده شود، آن زمان جامعه تبدیل به یک جامعه دینی می‌شود و جامعه دینی در کوران حوادث روزگار خمیده یا شکسته نمی‌شود.

وی افزود: بنابراین یکی از اصلی‌ترین رویکردهای اقتصادمقاومتی که امروزه به‌عنوان وسیله نجات جامعه ما معرفی شده، تمسک به منش اقتصادی و مالی اهل بیت(ع) است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بوانات در پایان با تأکید بر صرفه‌جویی، عدم تجمل، دوری از مصرف گرایی و تبذیر و اسراف در زندگی گفت: این موارد در زندگی اهل بیت(ع) و مصداقاً در زندگی پر برکت حضرت زهرا(س) نمایان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار