لغزندگی جاده در محور شیراز-کازرون منجر به واژگونی یک خودرو و آتش‌سوزی شد و سه سرنشین خودرو مصدوم شدند.
کد خبر: ۴۸۰۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 20 August 2017
تابناک فارس به نقل از عصر فارس:مهدی صادق‌زاده در خصوص جزئیات این حادثه گفت: با توجه به شرایط جوی و بارش‌های روز گذشته و لغزنده شدن جاده، یک خودرو پژو 405 از جاده خارج و دچار آتش‌سوزی شد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کازرون با بیان اینکه آتش‌نشانان ظرف کمتر از 8 دقیقه در محل حادثه حاضر شدند، افزود: در این حادثه هر سه سرنشین خودرو دچار جراحت سطحی شدند.
به گفته او، خودرو پژو نیز دچار سوختگی باک بنزین، انجین و لاستیک شد و خسارت زیادی نیز به بدنه آن وارد گردید.
* اتصال برق منجر به حریق شد
صادق‌زاده همچنین از وقوع دو آتش‌سوزی بر اثر اتصال برق در شهر خبر داد و افزود: در حادثه اول، اتاق نگهبانی یک مرکز رفاهی در خیابان نهضت به علت اتصال برق کولر آبی دچار حریق شد که بلافاصله با اعزام نیروها، این آتش‌سوزی مهار شد و به بخشی از این اتاق خسارت  وارد گردید.
وی ادامه داد: در حادثه دوم، کنتور برق یک مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست بر اثر فشار بار بیش از حد برق، دچار آتش‌سوزی شد که در کمترین زمان ممکن، این آتش‌سوزی مهار شد و به جز سوختن کنتور برق، آسیب و خسارت دیگری به بار نیامد.
* سقوط دکل مخابراتی روی یک فروشگاه
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کازرون همچنین اظهار کرد: روز گذشته در حادثه‌ای دیگر، به دلیل وزش باد شدید، دکل مخابراتی روی یک فروشگاه سقوط کرد که موجب آسیب رسیدن به در این فروشگاه شد. آتش‌نشانان نیز با حضور در محل حادثه، اقدام به ایمن‌سازی محل کردند.
در چند روز اخیر، وزش باد، بارندگی‌های پراکنده و رعد و برق پدیده جوی غالب شهرستان کازرون بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار