مدیر کل فرودگاه‌های استان فارس گفت: ۵۲ میلیارد تومان برای طرح‌های فرودگاهی فارس صرف شد.
کد خبر: ۴۸۰۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 20 August 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگارانت رضا بدیعی فرد مدیر کل فرودگاه‌های استان فارس با بیان اینکه برای اجرای پنج طرح فرودگاهی در این استان حدود ۵۲ میلیارد تومان صرف شده است، گفت: این طرح‌ها باند ۲۹ راست فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز با ۳۵ میلیارد تومان اعتبار، ساختمان ایمنی زمینی فرودگاه شیراز با هشت میلیارد تومان اعتبار و پروژه‌های فرودگاه جهرم از جمله ساختمان اداری با بیش از ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار را شامل می‌شود.


وی افزود: همچنین ۲ دستگاه خودرو آتش نشانی نیز که به پیشرفته‌ترین تجهیزات و امکانات روز مجهز است با اعتباری افزون بر هشت میلیارد تومان خریداری شده که در فرودگاه شیراز مستقر می‌شود.


بدیعی فرد از افتتاح پنج طرح فرودگاه‌های این استان همزمان با هفته دولت خبر داد.


وی با بیان اینکه در مجموعه فرودگاه‌های استان چندین طرح دیگر نیز در دست اجرا است که سال آینده آماده بهره برداری خواهند شد، اظهار داشت: از جمله این طرح‌ها می‌توان به پروژه ترمینال خارجی فرودگاه شیراز اشاره کرد که تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.


مدیر کل فرودگاه‌های استان فارس تصریح کرد: برای اجرای این پروژه تاکنون ۵۰ میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل و تجهیز آن ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیز لازم است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار