تابناک مرکزی: برخورد شدید خودروی پراید با کامیون ، موجب آتش‌سوزی و مصدومیت راننده و سرنشینان خودروی سواری شد.
کد خبر: ۴۸۰۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶ 19 August 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ مسعود آقازیارتی در تشریح این حادثه به خبرنگار تابناک مرکزی گفت: در محور اراک – قم، بعد از شهر جدید امیرکبیر یک دستگاه خودروی پراید به علت نامشخصی با یک دستگاه کامیون که حامل بار چوب قلیان بود برخورد کرد که بر اثر این حادثه، هر دو خودرو آتش گرفته و راننده و سرنشینانان خودروی سواری مصدوم شده  اما خوشبختانه در داخل خودرو گیر نکرده بودند.

مدیرعامل سازمان آتش نسانی شهرداری اراک گفت: رانندگان خودروهای عبوری با اطلاع از بروز این حادثه با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک کردند که نیروهای آتش‌نشانی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی اراک، به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اعلام اینکه بار کامیون چوب بود و آتش هر لحظه در حال گسترش بود ادامه داد: نیروهای آتش‌نشانی بی‌درنگ علائم هشداردهنده را در اطراف محل حادثه نصب کردند و پس از قطع جریان برق خودروها، با استفاده از چندین رشته لوله آبدهی مشغول مهار و خاموش کردن شعله‌های آتش شدند. نیروهای عملیاتی با کمک آتش‌نشانان خیرآباد که با توجه به نزدیک به محل حادثه خود را به آنجا رسانده بودند، آتش‌سوزی را مهار و خاموش کرده و از گسترش آن جلوگیری به عمل آوردند.

آقازیارتی در پایان گفت: آتش‌نشانان، راننده و سه سرنشین دیگر خودروی پراید را برای اقدامات درمانی تحویل کادر پزشکی اورژانس داده و پس از انتقال هر دو وسیله نقلیه به حاشیه امن جاده، محل حادثه را برای بررسی علت وقوع این تصادف به کارشناسان پلیس راهور سپردند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار